Tunky Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 600 kroner, ja. Tror jeg dropper det, da. Får sett begge banda i løpet av sommeren uansett. SKAL på en Big 4 konsert. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Slayer og Megadeth blir killer! Liten kuriositet at dei velger Sentrum scene. Har ikkje den venuen bare 1800 i kapasitet eller no? Kan bli herlig intimt isåfall! Anthrax er også høgt på lista, håper på headliner-tour og nytt album! Belladonna! Hyggelig at Priest tar igjen turen til Bergen på Epitaph-touren! Endret 21. desember 2010 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Argh, også rett før jeg blir atten da. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Nocturnal Blood - Devastated Graves - The Morbid Celebration Første full-lengderen til bandet, og det sitter som bare det, Brutalt og jævlig. Har du peiling på hvor det blir av denne på vinyl? Har ventet i evigheter Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Har vært relativt lite aktivitet her i jula har jeg lagt godt merke til. Hva synes folk er årets metallplate? For min del, så er det helt klart Deathspell Omega - Paralectus. Helt super plate som jeg tviler at jeg kommer til å gå lei av i løpet av de neste 5 åra. Andre artister som skal ha mye skryt er: Bongripper, Electric Wizard, Cough, Enslaved, Drudkh, Urfaust, Negura Bunget og Weapon. Forøvrig, så synes jeg at comebacket til Atheist var utrolig skuffende. Dårlig produksjon og riffene og soloene ga meg ikke akkurat en wow-feeling i motsetning til de tidligere albumene. Bortsett fra Atheist, så er jeg alt i alt ganske fornøyd med utgivelsene i 2010! Topp 2: 1. Alcest - Écailles de Lune 2. Rosetta - a Determinism of Morality Resten har jeg ikke tenkt ut ennå. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Ut av det blå kom EP'en "The Cold Embrace of Fear" av Rhapsody (of Fire). Virker ikke særlig lovende. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Nocturnal Blood - Devastated Graves - The Morbid Celebration Første full-lengderen til bandet, og det sitter som bare det, Brutalt og jævlig. Har du peiling på hvor det blir av denne på vinyl? Har ventet i evigheter Ja det var det. Har ikke hørt noe som helst siden siste beskjeden som sa den skulle komme i november. Blir nok ikke før uti januar/februar nå kan jeg tenke meg :/ Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Den nye til Star One var dritfet. Hadde ikke hørt om bandet før, så skal definitivt sjekke ut mer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Star One er et musikk-prosjekt av Arjen Lucassen. Star One-prosjektet har et tidligere album, men vil også anbefale deg å ta en titt på hovedprosjektet hans Ayreon. Jeg elsker samtlige album som er med i historien der, men favorittene er låst mellom Ayreon - The Human Equation og Ayreon - 01011001. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Noe ala Khanate anyone? Er hypp på noe nytt jævelskap. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Går jo ann å kose seg i jula selvom man ikke er kristen, jeg feirer vintersolverv, og akkurat nå koser jeg meg med å lage en sang jeg kaller "Butchered In A Crib". 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Nei er du gal, hører man på bm kan man ikke feire jul! God jul folkens Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) God jul ja. Bedre å sitte på forum og se på juleprogrammer på TV, enn å gå i kirken. Ikke-religiøs julefeiring her! Endret 24. desember 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=d8Go5QJJyFY God jul! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Black Witchery - Inferno Of Sacred Destruction ligger ute på spotify nå http://open.spotify.com/track/1Imq49KHqrmNnfwzrKTbn7 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Går jo ann å kose seg i jula selvom man ikke er kristen, jeg feirer vintersolverv, og akkurat nå koser jeg meg med å lage en sang jeg kaller "Butchered In A Crib". Eller en kan være normal å bare kalle det for julaften. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Går jo ann å kose seg i jula selvom man ikke er kristen, jeg feirer vintersolverv, og akkurat nå koser jeg meg med å lage en sang jeg kaller "Butchered In A Crib". Eller en kan være normal å bare kalle det for julaften. Det er da like normalt og kalle det Vintersolverv. Over til musikk: Fikk Black Masses ( Electric Wizard) vinylen i går, og må si meg stor fornøyd. Trenger kansje noen runder før den sitter helt, men meget fornøyd etter en runde! http://www.youtube.com/watch?v=Rw1KFc9z4wU&feature=related Endret 29. desember 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det er da like normalt og kalle det Vintersolverv. Nei. Vintersolverv og julaften er hverken samme dag eller samme greie. Å påstå at en feirer vintersolverv med julemat, gaver og pynt er bare tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå