Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slayer og Megadeth blir killer! Liten kuriositet at dei velger Sentrum scene. Har ikkje den venuen bare 1800 i kapasitet eller no?

Kan bli herlig intimt isåfall! Anthrax er også høgt på lista, håper på headliner-tour og nytt album! Belladonna!

Hyggelig at Priest tar igjen turen til Bergen på Epitaph-touren!

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar

Har vært relativt lite aktivitet her i jula har jeg lagt godt merke til. :xmas:

Hva synes folk er årets metallplate?

For min del, så er det helt klart Deathspell Omega - Paralectus. Helt super plate som jeg tviler at jeg kommer til å gå lei av i løpet av de neste 5 åra.

Andre artister som skal ha mye skryt er: Bongripper, Electric Wizard, Cough, Enslaved, Drudkh, Urfaust, Negura Bunget og Weapon.

Forøvrig, så synes jeg at comebacket til Atheist var utrolig skuffende. Dårlig produksjon og riffene og soloene ga meg ikke akkurat en wow-feeling i motsetning til de tidligere albumene.

Bortsett fra Atheist, så er jeg alt i alt ganske fornøyd med utgivelsene i 2010! :)

Topp 2:

1. Alcest - Écailles de Lune

2. Rosetta - a Determinism of Morality

Resten har jeg ikke tenkt ut ennå.

Lenke til kommentar

Nocturnal Blood - Devastated Graves - The Morbid Celebration

Første full-lengderen til bandet, og det sitter som bare det, Brutalt og jævlig.

Har du peiling på hvor det blir av denne på vinyl? Har ventet i evigheter

Ja det var det. Har ikke hørt noe som helst siden siste beskjeden som sa den skulle komme i november. Blir nok ikke før uti januar/februar nå kan jeg tenke meg :/

Lenke til kommentar

Star One er et musikk-prosjekt av Arjen Lucassen. Star One-prosjektet har et tidligere album, men vil også anbefale deg å ta en titt på hovedprosjektet hans Ayreon. Jeg elsker samtlige album som er med i historien der, men favorittene er låst mellom Ayreon - The Human Equation og Ayreon - 01011001.

Lenke til kommentar

Går jo ann å kose seg i jula selvom man ikke er kristen, jeg feirer vintersolverv, og akkurat nå koser jeg meg med å lage en sang jeg kaller "Butchered In A Crib". :)

Eller en kan være normal å bare kalle det for julaften.

Det er da like normalt og kalle det Vintersolverv.

Over til musikk:

Fikk Black Masses ( Electric Wizard) vinylen i går, og må si meg stor fornøyd. Trenger kansje noen runder før den sitter helt, men meget fornøyd etter en runde!

http://www.youtube.com/watch?v=Rw1KFc9z4wU&feature=related

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...