Ed Hunter Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Mykje bra musikk på dei første seks platene. Resten har eg ikkje brukt så mykje energi på... Fekk Dark Genesis boksen til jul 7-8 vintre siden. Endret 1. desember 2010 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Iced Earth ja, jeg er stor fan. Ble veldig skuffa når Barlow sluttet (for å bli politimann og være superpatriot etter 9/11), men han har jo kommet tilbake igjen og Ripper Owens har fått andre band å hyle i. Ingen har så god balanse mellom lavt growleregister og ekstreme hyl som Barlow. Alive in Athens er favorittplata mi, den har de beste låtene (Angels Holocaust!), og et fantastisk engasjert publikum i tillegg. Og den gangen IE spilte i Oslo for et par år siden presterte jeg å slå hodet på veien til togstasjonen (drammen-oslo) og måtte på legevakta istedet og endte kvelden hjemme med isposer og smertestillende.. Schaffer er en awesome gitarist, kunne stått en hel konsert bare å hørt på riffene hans. Liker det han gjorde med Hansi Kursch også, Demons & Wizards. Endret 1. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Katatonia Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Iced Earth ja, jeg er stor fan. Ble veldig skuffa når Barlow sluttet (for å bli politimann og være superpatriot etter 9/11), men han har jo kommet tilbake igjen og Ripper Owens har fått andre band å hyle i. Ingen har så god balanse mellom lavt growleregister og ekstreme hyl som Barlow. Alive in Athens er favorittplata mi, den har de beste låtene (Angels Holocaust!), og et fantastisk engasjert publikum i tillegg. Og den gangen IE spilte i Oslo for et par år siden presterte jeg å slå hodet på veien til togstasjonen (drammen-oslo) og måtte på legevakta istedet og endte kvelden hjemme med isposer og smertestillende.. Schaffer er en awesome gitarist, kunne stått en hel konsert bare å hørt på riffene hans. Liker det han gjorde med Hansi Kursch også, Demons & Wizards. Hørtes leit ut, Bytex. Sitte hjemme med iced bags istedetfor Iced Earth. (høhø) Hvor ble det egentlig av vokalisten fra Night of the Stormrider? Han het John Greely, og har ikke gjort så mye utav seg siden han sang på albumet. Jeg søkte litt rundt på google og kom frem til dette: John Greely helt til venstre. For en tragisk skjebne.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Haha, verdens beste promobilde. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det er lite som slår metallversjonen av Meat Loaf. Den mannen kan faen meg synge. http://www.youtube.com/watch?v=Y-SLN3whXW0 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Serrrrrrrrr, han foran meg sitter å hører på samme sangen hele tiden, sikkert tredje gangen han hører den idag og han tar det over høytalerne. I tillegg er det Avenged Sevenfold. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Kunne vært verre. Han kunne hørt på noe som ikke er Metall. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Joda, men det får da gå grenser for hvor mange ganger han repeterer sangen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Som f.eks a7x? Neida, men ræl er det. Be han ta på headset, da, eller skru av. Det funker stort sett. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har gjort det utallige ganger. Men han må ha på fullt volum. Så da protesterte jeg med litt god gammeldags Sabbath, men det er ikke "skikkelig musikk". Lenke til kommentar
Katatonia Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har gjort det utallige ganger. Men han må ha på fullt volum. Så da protesterte jeg med litt god gammeldags Sabbath, men det er ikke "skikkelig musikk". Kjenner typen. Bedre å la nevene snakke for seg da >=D Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Kunne vært verre. Han kunne hørt på noe som ikke er Metall. Det meste av musikken som ikke er metal er bedre enn a7x eller hvordan dere nå skriver det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Opplevde noe lignende på toget for et par uker siden. Satt med headsettet på fullt og hørte på Walk av pantera i en hel time. Jeg klarer ikke å høre på en sang mer enn maks to ganger etter hverandre Endret 2. desember 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det meste av musikken som ikke er metal er bedre enn a7x eller hvordan dere nå skriver det. Smakssak... Opplevde noe lignende på toget for et par uker siden. Satt med headsettet på fullt og hørte på Walk av pantera i en hel time. Jeg klarer ikke å høre på en sang mer enn maks to ganger etter hverandre Jeg skal vel ikke si noe. Jeg har hørt på følgende sang sammenhengende i tre dager. (til/fra jobb, på jobb, hjemme) http://www.youtube.com/watch?v=e7rnwcRVjlk Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 I heavy metal-tråden er det eneste som regnes som "bra musikk" polsk/ungarsk undergrunns dødsmetall ingen andre har oppdaget. Har jeg hengt i feil tråd? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Lol...du er som kjerringene på dagbladet.no, som sitter i kommentarfeltet og linker til ting man sier i andre "tråder" med en gang de er uenige i noe. "Nei du altså, i DENNE saken mente du nemlig DETTE. Hah! Gotcha!" Så venter vi på at ginecologen skal komme og si "patetisk". Endret 2. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Javel. Du må da ikke snakke dritt om denne fine tråden da. Det du sier stemmer jo ganske lite. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Så venter vi på at ginecologen skal komme og si "patetisk". Endret 2. desember 2010 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Takk And now for something completely different http://www.youtube.com/watch?v=f4SlR-wJPpI Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 >polsk/ungarsk undergrunns dødsmetal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå