Neslepaks Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen som har noen gode anbefalinger i sjangeren brutal dødsmetal?Likte ganske godt death vomit som Neslepaks anbefalte Krisiun - Conquerors Of Armageddon Myrkskog - Superior Massacre Nephasth - Immortal Unhoy Triumph Nile - Black Seeds Of Vengeance Panzerchrist - Soul Collector Rebaelliun - Burn The Promised Land Vital Remains - Dechristianize Nå ikkje Death Vomit så fordømt brutalt, så mest sannsynleg kan du like skiver som er langt meir "vennlege" enn desse over. Kva har du høyrt av f eks Death, Suffocation, Autopsy, Morbid Angel, Malevolent Creation og Deicide? Jeg fant ut at de ikke var så veldig brutalt alikevel (etter at jeg fikk linkene til torpern) Har ikke hørt på så mye dødsmetal før, bare noe av det mest kjente. Har hørt om bandene før ja, men ikke noe av de. Da sjekkar du ut desse: Agressor - Neverending Destiny Death - Scream Bloody Gore Suffocation - Effigy Of The Forgotten Autopsy - Mental Funeral Morbid Angel - Altars Of Madness Malevolent Creation - Retribution Deicide - Legion Likar du ikkje dette, likar du ikkje daumetall. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ok, takker så meget for anbefalinger Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen av mine personlige favoritter er hvertfall Blood Red Throne, Severe Torture, Spawn of Possession, Cryptopsy og Nile Severe Torture går faktisk greit an å høre på selv om jeg ikke er sååå glad i brutal Deathmetal. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 jeg syns ikke om så mye om den musikken Nile har det er jo monstere som synger, du må jo hører teksten i sangen. mending da Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 jeg syns ikke om så mye om den musikken Nile har det er jo monstere som synger, du må jo hører teksten i sangen. mending da Kan du ta det på norsk? Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 jeg syns ikke om så mye om den musikken Nile har det er jo monstere som synger, du må jo hører teksten i sangen. mending da Kan du ta det på norsk? sorry, by the way dysleksi. musikken er jo bare monster(udyr) spårk, du må jo også hører teksten i sangen å ikke sant godt å ha en ordbok:P:P Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen som har noen gode anbefalinger i sjangeren brutal dødsmetal?Likte ganske godt death vomit som Neslepaks anbefalte Prostitute Disfigurement Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 torpern takk skal du ha;) Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hmm..Blir mye å sjekke ut. Noen plate-anbefalinger? Blood Red Throne - Monument of Death Severe Torture - Fall of the Despised Spawn of Possession - Noctambulant Psycroptic - The Scepter of the Ancients Nile - Black Seeds Of Vengeance Noen som har noen gode anbefalinger i sjangeren brutal dødsmetal?Likte ganske godt death vomit som Neslepaks anbefalte Prostitute Disfigurement Ahh ja.. Gleder meg som faen til nye skiva. DVD skal det følge med også Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 har et spørsmål kan punk rock gå opp i metal sjanern? har en kompis som mener at det metal bla bla . eller er det jeg sånn har tolket han feil han hører mye på bullet for my valentine green day, litt sånn er gald i sånn amerikans rock og punk. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Noen plate-anbefalinger? Blood Red Throne - Monument of Death Du kan ikke ha hørt Altered Genesis. Uansett hvor perfekt DM lyd man trodde Monument of Death hadde, så klarer Altered Genesis akkurat å komme rett over perfeksjon. Og satan for noen låter. Endret 29. november 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen plate-anbefalinger? Blood Red Throne - Monument of Death Du kan ikke ha hørt Altered Genesis. Uansett hvor perfekt DM lyd man trodde Monument of Death hadde, så klarer Altered Genesis akkurat å komme rett over perfeksjon. Og satan for noen låter. Monument er betre. Det er Affiliated også. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen plate-anbefalinger? Blood Red Throne - Monument of Death Du kan ikke ha hørt Altered Genesis. Uansett hvor perfekt DM lyd man trodde Monument of Death hadde, så klarer Altered Genesis akkurat å komme rett over perfeksjon. Og satan for noen låter. Jeg kan ikke det? Hifive Neslepaks. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Skummet gjennom mp3 lista og plukket ut noen deathmetal godbiter... Aborted - The Archaic Abattoir Kronos - The Hellenic Terror Lykathea Aflame - Elvenefris Panzerchrist - Battalion Beast Sarpanitum - Despoilment of Origin The Faceless - Akeldama Vomitory - Terrorize Brutalize Sodomize Hate - Anaclasis Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Skummet gjennom mp3 lista og plukket ut noen deathmetal godbiter...Panzerchrist - Battalion Beast Hate - Anaclasis Har du høyrt tidlegare plater av dei? Panzerchrist - Soul Collector og Hate - Awakening Of The Liar er mange hakk betre. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Skal ikke akkurat kalle meg ekspert på de to, nei, så det kan så være... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Headbanger's Ball på Mtv nå. Gorgoroth skal være med dem i en grotte. Gaahl intervjues nå edit: King snakker jævlig dårlig engelsk. Endret 29. november 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Headbanger's Ball på Mtv nå. Gorgoroth skal være med dem i en grotte. Gaahl intervjues nå er ikke det en gamel epesode?? synes jeg har sett det før er det til carving a giant sangen?? da er det godt før Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Jepp, Carving a Giant-videoen. Rart at de viser gamle episoder. Jeg har ikke sett den videoen edit: Videoen var ganske brutal. Masse blod, nagler, kors og sminke. Typisk Gorgoroth Endret 29. november 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå