Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Full tenning i Spektrum.

Avenged Sevenfold fikk altså terningkast 5 i konserten.

 

Jeg skal innrømme, publikum og band hadde veldig god kommunikasjon, og det var absolutt lett å se at folk som var der levde seg inn i musikken. Det har lite å si om man er 15 eller 30, elsker man musikk så elsker man musikk.

 

Men jeg ville gitt terningkast 4, rett og slett grunnet den dårlige lydteknikken. Instrumentene overdøvet vokalen til de grader, og jeg måtte sitte med ørepropper for å unngå å få hørselsskade grunnet det høye instrumental-volumet.

 

Så kan dere anti-A7X-folkene ta dere en bolle. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

Men jeg ville gitt terningkast 4, rett og slett grunnet den dårlige lydteknikken. Instrumentene overdøvet vokalen til de grader, og jeg måtte sitte med ørepropper for å unngå å få hørselsskade grunnet det høye instrumental-volumet.

 

Så kan dere anti-A7X-folkene ta dere en bolle. :tease:

 

hmm, hvor var du? ved lydboret var det helt omvendt.. lyden i spektrum gjorde hele konserten kjedelig.. var så og si null trykk i musikken, og lav lyd, ikke noe bunn, spinkle giarer og høy vokal... men det er ikke bandet sin skyld heller det forbanna dårlige spektrum.

Lenke til kommentar

Jeg sto rett til høyre for lydbordet, og for meg var instrumentmixen altfor høy vs vokalene, eneste som virkelig hørtes bra ut var når Shadows virkelig dro til. Helvetes høyt var det også.

 

Men kan jo tenkes at det er litt vrient å lydmikse en vokalist som varierer ekstremt hvordan han synger/skriker og hvor langt unna han er fra miccen sin.

 

Fet konsert uansett - høydepunktet var Buried Alive og Afterlife for min del! Veldig enig i terningkast 4, 1 poeng trekk for lyden. Men tipper journalister har gitt opp spektrum på slikt for lenge siden, og gir f... i lydkvaliteten.

 

Hadde vært episk om konserten ble værende på Sentrum Scene. DET hadde vært noe det.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...