Ziltoid Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Endelig en Agalloch-plate som ikke lider av kattepinegitararbeidWhat? Du kan da ikke mene gitararbeidet på knallalbum som The Mantle er kattepinsel? Vi er i det minste enige at Marrow of the Spirit er et fantastisk album http://www.youtube.com/watch?v=F0vAk1jsR2s Herlig Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Agnete Kjølsrud er det beste med hele siste Dimmu-skiva, og det høres fett ut i Solefald og. *host* Kristoffer Rygg. Agnete er forøvrig max knall! Og Solefalds nye er den beste siden Neonism! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Garm er fet, men Agnete er det beste med den skiva. Så det så! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 What? Du kan da ikke mene gitararbeidet på knallalbum som The Mantle er kattepinsel? Vi er i det minste enige at Marrow of the Spirit er et fantastisk album Du har meg der, "The Mantle" er også godkjent. I grunn overdriver jeg vel egentlig, "Pale Folklore" har en del forferdelige gitarsoloer, men ellers er det jevnt over bra. Agnete er forøvrig max knall! Og Solefalds nye er den beste siden Neonism! Nå har jeg bare hørt/sett "Gateways" fra den nye skiva til Dimmu Borgir, men usj og fy. "Tittentattenteksti" er noe av det vondeste jeg har utsatt ørene mine for på en god stund. Smaken og baken, etc. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 blekk mettel ska være litt vondt, jmfr. Lch..... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Om man ikke gråter etter å ha hørt en skive med black metal er det noe feil. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Pokker, da har eg misforstått totalt i de 22 årene eg har hørt BM Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Kanskje du ikke er mann nok til å gråte?!? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Stephen O'Malley til Oslo i februar Denne stikker jeg nok på. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Whisky Tango Foxtrot! Er det trøndere? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ikke bare, men ja. Nidarosian. Fet dekor. :> Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hun jenta som står munn til munn med hjortehodet ser mindre fornøyd ut. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Fotografen får i alle fall et greit nærbilde av vokalisten i aksjon. Snasen dekor, ja^H^Hsjø. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Stephen O'Malley til Oslo i februar Denne stikker jeg nok på. lett! har sovi urolig helt siden sunn festivasen i oslo i fjor! Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Kanskje du ikke er mann nok til å gråte?!? http://www.youtube.com/watch?v=xOmwRO3EAC0&feature=related Dette gir meg gåsehud, men grine gjør eg ikkje Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Agnete Kjølsrud er det beste med hele siste Dimmu-skiva, og det høres fett ut i Solefald og. Sier meg forøvrig enig. Etter flere gjennomhøringer av Solefalds album, så synes jeg så absolutt at det er interessant og svært fengende. Samtidig drar jeg fram Agalloch litt igjen her og må jeg ble sånn smått skuffet. Har ikke fått hørt gjennom mer enn én gang, men det føles litt som om de slenger seg på mainstreambølge - ikke at det nødvendigvis trenger å være en dårlig ting - men det blir litt for "kjedelig". Personlig har jeg The Mantle som favorittalbum, så kan være derfor at det ikke falt i like god jord hos meg. Lenke til kommentar
793 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Fra Bayern http://www.youtube.com/watch?v=3h9W7SYyir8 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Noen med peil på ca når avenged sevenfold går på scenen i kveld? Dørene åpner 18.30, konsertstart ifølge billett er 19.30. Men dette må da være altfor tidlig? jeg vil ha i meg øl før konsertstart :-P. Er det ølsalg i spektrum i kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå