Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moro at det nevnes middelmålige norske rockeband her inne, mens (i denne metalltråden) nevnes ikke Mayhem, Emperor, Darkthrone, etc…, som ellers er temaet. :whistle:

 

Edit: Jokke er forøvig godt over 'bra'. Seigmen er også i denne 'sjangeren'. :thumbup:

 

Men det ultimate, beste norske bandet noensinne er - Ulver.

Endret av CypheroN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir for dumt å velge bare et band. Må nesten kjøre top 3 når man først er i gang. Å bare velge et band blir i overkant vanskelig. Og selv med topp 3, så er det mange gode band som man må utelate :p

Topp 3 for min del er vell Ulver, Borknagar og Arcturus, eller kanskje Stonegard. Alt for mye å velge imellom til å klare å plukke ut bare et band.

Lenke til kommentar

Dæven, håper han der kommer på p3 radio ivertfall!

 

Blir for dumt å velge bare et band. Må nesten kjøre top 3 når man først er i gang. Å bare velge et band blir i overkant vanskelig. Og selv med topp 3, så er det mange gode band som man må utelate :p

Topp 3 for min del er vell Ulver, Borknagar og Arcturus, eller kanskje Stonegard. Alt for mye å velge imellom til å klare å plukke ut bare et band.

Endelig noen som nevner Stonegard her! Dunderbeist kommer seg, nye norske albumet er knall. Har hørd et par samples av det som kommer til neste år (damn). Og en ting til, bestilte Borknagar's Universal akkuratt :)

 

Topp 3:

Windir

Stonegard

Gluecifer

kan ikke konkludere med meg selv en gang.. Norske band

Endret av qeamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...