Lycantrophe Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ikke gjør det verre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Moro at det nevnes middelmålige norske rockeband her inne, mens (i denne metalltråden) nevnes ikke Mayhem, Emperor, Darkthrone, etc…, som ellers er temaet. Edit: Jokke er forøvig godt over 'bra'. Seigmen er også i denne 'sjangeren'. Men det ultimate, beste norske bandet noensinne er - Ulver. Endret 18. november 2010 av CypheroN 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Seigmen! edit: (...) Men det ultimate, beste norske bandet noensinne er - Ulver. Endret 18. november 2010 av Anulaibar Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Blir for dumt å velge bare et band. Må nesten kjøre top 3 når man først er i gang. Å bare velge et band blir i overkant vanskelig. Og selv med topp 3, så er det mange gode band som man må utelate Topp 3 for min del er vell Ulver, Borknagar og Arcturus, eller kanskje Stonegard. Alt for mye å velge imellom til å klare å plukke ut bare et band. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Stian Von Skjevelandski er Norges beste artist! http://stian.atlantiscrew.net/stianvonskjevelandski.html 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Urørt-profilen hans. Helt enormt bra musikk altså! Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Dæven, håper han der kommer på p3 radio ivertfall! Blir for dumt å velge bare et band. Må nesten kjøre top 3 når man først er i gang. Å bare velge et band blir i overkant vanskelig. Og selv med topp 3, så er det mange gode band som man må utelate Topp 3 for min del er vell Ulver, Borknagar og Arcturus, eller kanskje Stonegard. Alt for mye å velge imellom til å klare å plukke ut bare et band. Endelig noen som nevner Stonegard her! Dunderbeist kommer seg, nye norske albumet er knall. Har hørd et par samples av det som kommer til neste år (damn). Og en ting til, bestilte Borknagar's Universal akkuratt Topp 3: Windir Stonegard Gluecifer kan ikke konkludere med meg selv en gang.. Norske band Endret 19. november 2010 av qeamer Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Anbefaler alle å sjekke ut Sonne Adam, death metal fra Israel. De har kun gitt ut en EP hittil, men den er knallgod. http://www.myspace.com/sonneadam Endret 19. november 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Fett cover, hvertfall. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Meget fet cover indeed Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Noen som har hørt nye Solefald ellllllll? Åssen ere?? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tenkte jeg skulle sjekke den ut i dag. Hørte en ny låt på myspacen for noen uker siden. Hørtes veldig Unexpect-aktig ut, ulikt de tidligere albumene. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Sitter å hører på den atm. Blir nok uten tvil et kjøp når jeg finner den i platebutikken. Har ikke hørt igjennom den nok mange ganger til at jeg kan si så alt for mye om platen, men skiller seg en del ut fra de andre albumene jeg har med Solefald (Red for fire og Black for death). Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Sonne Adam Ja. Anbefales til ægte Mænd der liger sonisque Bølge af Død, Pæst og Blasphemi der kan sammenlignes med Necros Christos' og Grave Miasmas uhællige nædrighete. Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 norrøntematikk er sikkelig turnoff, men det nye albumet til solefald virker ganske kult. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Og da satt jeg plutselig med 7 billetter til Avenged Sevenfold neste uke. Oslo Spektrum Losje. What do Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Acelsia + Voluspaa + Blackout Dreams @ Norbikers i Oslo Stikker hit i kveld! Har ikke så mye til overs for Acelsia og Blackout Dreams (Helt OK), men Voluspaa er et ganske fett band, som jeg nylig ble introdusert til av en kompis. Holdt på siden '94. Konserten er gratis. :--) http://www.youtube.com/watch?v=AVP4IlmE5H4 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hadde lett stukket på Voluspaa, kom over de i Scream for ikke lenge siden. Men skal ikke klage siden jeg skal på JORN senere i kveld. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tja, billettene er jo gratis, og i losje-delen av konserthallen. Ser ikke vitsen med å brenne de opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå