Vowels Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=h-vHSp4AXJE Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Vanlig bodom er jo tullete ? Selv om jeg liker der det før "Are You Dead Yet?" Ikke vet jeg! Har aldri hørt Bodom Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=_d7-2wooB9g Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har spotify, så driver å går igjennom lista deres nå. Ble invitert med på konsert i mars. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Something Wild, Hatebreed og Tokyo Warhearts er noe du burde høre på da. Spesielt sistnevnte i mine øyne. Er litt nysgjerrig når og hvor er konserten? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Lørdag 26.03.11 Rockefeller CHILDREN OF BODOM ENSIFERUM MACHINAE SUPREMACY Var iallefall det min bror sa. Something Wild, Hatebreed og Tokyo Warhearts er notert. *edit* Jesus, dette blir kultursjokk! Endret 17. november 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Masse av Amon Amarth er ikke lengre tilgjengelig for norske brukere via spotify Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Mangler hull her og der. Mest sannsynlig ikke Spotify sin skyld. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Spotify vil jo selvsagt ha ALL musikken som finnes, men det er jo plateselskaper som går i veien. Jo fler sanger Spotify har jo bedre tjener de jo, så de utelater nok ikke noe selv. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 skulle spille av litt amon amarth, gikk ikke ann å spille av noe annet enn "Once Sent From The Golden Hall" og "The Avenger", alt annet er utilgjengelig. Står bare "This track is not available" Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Norges to beste band, uansett sjanger, spiller sammen for første gang; Ulver & Virus (ex-Ved Buens Ende) Begivenheten finner sted 22. mars 2011 i London. Link! Uansett hadde det vært awesome hvis dette skjedde i Norge Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Virus er så sinnsykt fett! Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Føler det blir litt drastisk å komme seg ned til London "midt" i uka, så er bare å krysse fingrene for at Virus får smaken på livespilling. Som Ulver fikk Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hadde lett sett Ulver en gang til, hvordan er Virus iforhold til Ved buens ende? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hadde lett sett Ulver en gang til, hvordan er Virus iforhold til Ved buens ende? Lurer jeg også på. Har hørt gjennom Written in Waters minst 25 ganger, men har fortsatt aldri sjekket ut èn eneste låt av Virus. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) skulle spille av litt amon amarth, gikk ikke ann å spille av noe annet enn "Once Sent From The Golden Hall" og "The Avenger", alt annet er utilgjengelig. Står bare "This track is not available" Ja, det er kun Once Sendt From Golden Hall og Avenger som duger. The Crusher er jo brukbar da, sammen med Versus The World, men etter det er kvaliteten langt lavere. Vær glad for at du får det beste, og slipper det værste! Men om det er Spotify du snakker om, så fortvil ikke. DC++ har ALT. Da snakker jeg alle vanlige utgivelser, nypussa versjoner, live, bootlegs og alt du skulle ønske. Jeg har 2,6GB i Amon Amarth mappen, men det er uten den fortreffelige live-dvd samlingen. Live at Inferno 2005, Live At Grand Rokk Reykjavik Iceland (Her skaller Hegg ned en innpåsliten fan som nekter å gå ned fra scenen), With Full Force Tour 2003 + div live videoer av enkeltsanger Endret 17. november 2010 av Abigor Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hadde lett sett Ulver en gang til, hvordan er Virus iforhold til Ved buens ende? Fjern metallen fra Ved Buens Ende og erstatt det med rock så har du Virus. Tusen ganger fetere enn VBE og. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Ulver og Virus, herregud. London. Æsj, det blir dyrt. Vi får se. I mens varmer vi opp med Blood Inside's beste låt. http://www.youtube.com/watch?v=LuMHXJczmVA Norges to beste band, uansett sjanger(...) Hva med Seigmen? :--o Hehe. Endret 17. november 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå