Nebuchadnezzar Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Om jeg skal digge finntroll så hører jeg på midnattens widunder og equilibrium Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Fikk akkurat høre litt Naglfar. Aldri hørt på det før, men hørt om det. Hva er den beste skiva? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er det innleget mitt du sikter på så burde du egentlig ikke skaffe noen av platene. Sangen du viser er den eneste bra sangen dems. Men om du virkelig vil så kan du sjekke ut pariah og Sheol http://www.metal-observer.com/articles.php...d=1&id=2056 http://www.metal-observer.com/articles.php...d=1&id=2057 http://www.metal-observer.com/articles.php...d=1&id=8716 Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Metalheart: Pariah er det beste Naglfar albumet syns jeg. Jeg digger den nyeste Primordial skiva! Herlige saker, Primordial er fantastisk. Primordial myspace Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Selv er jeg stor fan av Sheol og Ex Infernis, men også Harvest og Pariah er gode plater. Lenke til kommentar
huf Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Dio er rett og slett sjef. Dio - Sacred Heart 86' Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Dio er rett og slett sjef. Dio - Sacred Heart 86' Han har en fantastisk stemme til å være over 60 år. Noen som har sett den nye heaven and Hell DVDn? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Dio er fantastisk! Han har en helt utrolig stemme. Jeg har The Very Beast of Dio. Nesten alle låtene er geniale! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen som har noen gode anbefalinger i sjangeren brutal dødsmetal? Likte ganske godt death vomit som Neslepaks anbefalte Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 jeg sysn denne tråden er veldig hjelpsom med finne god metal etter min smak da:P og jeg vil si takk for all hjelp så langt, hyggelig Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen som har noen gode anbefalinger i sjangeren brutal dødsmetal?Likte ganske godt death vomit som Neslepaks anbefalte Man kommer vel ikke unna Cannibal Corpse eller for å dra frem et litt mindre kjent band som jeg digger Krisiun. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen som har noen gode anbefalinger i sjangeren brutal dødsmetal?Likte ganske godt death vomit som Neslepaks anbefalte Internal Suffering Myspace Disgorge Myspace Det er i Sør-Amerika du finner det virkelig brutale. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Selv er jeg stor fan av Sheol og Ex Infernis, men også Harvest og Pariah er gode plater. "Sheol" og "Ex Infernis" er fantastiske. Elskeer nyinnspillinga av "Emerging From Her Weepings". Selve prakteksemplaret på hvordan black metal-vokal skal være. Både "Harvest" og "Pariah" er gode album. De har en del gode låter, men personlig synes jeg vokalen mangler noe. Derimot hørte jeg på et nyere opptak, og den nye vokalisten synger noen av de eldre låtene ("I Am Vengeance" mm.) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Så la oss si at jeg sjekker laster ned (ikke noe syting) Sheol og Pariah da, så får jeg se hvilke av vokalene og generelt ellers jeg liker best. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ja, men du kan jo alltids sjekke ut det tidligere fra dem, som "Vittra". Den mangler noe på produksjonen, men er ganske god. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Vittra er det beste, tett fulgt av Sheol og Pariah. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Noen som har noen gode anbefalinger i sjangeren brutal dødsmetal?Likte ganske godt death vomit som Neslepaks anbefalte Krisiun - Conquerors Of Armageddon Myrkskog - Superior Massacre Nephasth - Immortal Unhoy Triumph Nile - Black Seeds Of Vengeance Panzerchrist - Soul Collector Rebaelliun - Burn The Promised Land Vital Remains - Dechristianize Nå ikkje Death Vomit så fordømt brutalt, så mest sannsynleg kan du like skiver som er langt meir "vennlege" enn desse over. Kva har du høyrt av f eks Death, Suffocation, Autopsy, Morbid Angel, Malevolent Creation og Deicide? Endret 29. november 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen som har noen gode anbefalinger i sjangeren brutal dødsmetal?Likte ganske godt death vomit som Neslepaks anbefalte Krisiun - Conquerors Of Armageddon Myrkskog - Superior Massacre Nephasth - Immortal Unhoy Triumph Nile - Black Seeds Of Vengeance Panzerchrist - Soul Collector Rebaelliun - Burn The Promised Land Vital Remains - Dechristianize Nå ikkje Death Vomit så fordømt brutalt, så mest sannsynleg kan du like skiver som er langt meir "vennlege" enn desse over. Kva har du høyrt av f eks Death, Suffocation, Autopsy, Morbid Angel, Malevolent Creation og Deicide? Jeg fant ut at de ikke var så veldig brutalt alikevel (etter at jeg fikk linkene til torpern) Har ikke hørt på så mye dødsmetal før, bare noe av det mest kjente. Har hørt om bandene før ja, men ikke noe av de. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Noen av mine personlige favoritter er hvertfall Blood Red Throne, Severe Torture, Spawn of Possession, Psycroptic, Prostitute Disfigurement og Nile Endret 29. november 2007 av Torpern Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hmm.. Blir mye å sjekke ut. Noen plate-anbefalinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå