Nebuchadnezzar Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Selv syntes jeg "Nattestid Ser Porten Vid" er det kozeligste albumet. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg skjønner ikke åsen folk klarer å få Catamenia og Dimmu Borgir til å høres likt ut. De spiller helt forskjellig, Dimmu Borgir er Symphonic Black Metal/Black Metal, mens Catamenia er Melodic Black Metal/Folk black metal. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Knis, black metal/symp. black metal og folk black metal? Da var Nidarosian over, tjoo! Svakt mye fett. http://www.youtube.com/watch?v=DYDGBsg7ZDo Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Det er bare slik det høres ut for meg, Dimmu har symphonic påvirkninger, mens Catamenia har folk påvirkninger. Hørte lite av musikken der, dårlig kvalitet på filmen. Endret 14. november 2010 av Haventh Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Takk for Taake-tipsene! Ingen som hører på Bloodbath? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Joda, har ikke noe ondt å si om de to første albumene, men har ennu ikke falt helt for nummer 3. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Takk for Taake-tipsene! Ingen som hører på Bloodbath? Ville ha gått for Nightmare Made Flesh, som har Peter Tägtgren fra Hypocrisy. Men hvis du foretrekker Mikael Åkerfeldt fra Opeth, så hør Resurrection Through Carnage. Nyplata til Deathspell Omega er garantert mitt AOTY. http://www.youtube.com/watch?v=pINjXXGoVtQ Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Fant nettopp svenske 2 Ton Predator. Sikkert ikke hva de aller fleste her er inne i , men jeg digger det i alle fall. Om noen virkelig har peiling på groove metal, kan noen anbefale meg noe? Har forsåvidt bare rota rundt med Pantera og Exhorder til nå, så er helt ny. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg er Opeth-fanboy, så jeg tror jeg går for Resurrection Through Carnage. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Nå er det like før jeg setter meg ned på gulvet i vill protest! (Lite effektivt siden jeg er alene hjemme) Nå har altså Fates Warning's "The Spectre Within" blitt fjernet fra Spotify. Dette medfører at jeg må sprette opp min uåpnede CD av samme album for i hele tatt å få høre musikken. Jeg fatter ikke hva de driver med til tider. De har også tatt bort Cirth Ungol's klassiker "King of the Dead". Jeg må si de har til vane å fjerne de beste albumene av gruppene jeg hører mest på på spotify. Dette er nærmest et personangrep! Hvis du er avhengige av at andre skal bestemme hva slags musikk du skal få høre på, da har du bare deg selv å takke. Jeg kommer ALDRI til å stole på spotify, og spotify kommer ALDRI til å ha den musikken jeg vil høre på. Du kan like så godt begynne å bygge opp ditt eget bibliotek med album og sanger som du vil ha, lokalt tilgjengelig. Hvorfor lar du musikksmaken din være begrenset av hva spotify mener du vil høre på? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Tror nok spotify selv skulle ønske de hadde all musikk i verden tilgjengelig. Dessverre er det rettigheter, kjipe artister og kjipe plateselskap innblandet. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 OTOH vant Nidrosian Black Mass. Grymt bra. Festivalen kunne heller ikke fått bedre outro enn Unbeing. Det ristet langt inn i ryggmargen. Spøy på perongen i dag. Helt tilbakestående skral form. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Mare og Satanic Warmaster var også helt konge. Spent på det nye Dødsengel materialet forresten, skal spilles nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Æsj, jeg husker jeg var spydrita på en Entombed konsert for masse år siden. Satt midt på gulvet foran scenen og svaiet og ble dytta rundt og ble mere og mere svimmel og kvalm. Fikk ikke med meg en pøkk av konserten heller. Ser liksom ikke vitsen i å betale masse penger også være så full at jeg ikke får noe ut av det likevel. Skulle heller kunne se tilbake på en konge Entombed-konsert enn å huske at jeg hang utafor stedet og spøy bak søplecontaineren istedet. Har også sett folk som er møkkfulle allerede i køen når de skal inn på Maiden-konsert, og kommer med kraftfrasen "Å faen jeg må spyyyyyy" med det samme de kommer gjennom billettkontrollen. Waste of time and money. Eller fjortisgutter og jenter som henger i buskene og spyr før valle hovin-konserter fordi de ikke har spist eller drukket annet enn øl fra morgenen av. Endret 14. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 På ene Dream Theater-konserten, kom en slæsk jævel å spydde på meg. Jeg var lite blid. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Kjenner jeg er passe sippen for at jeg ikke fikk knust trondheim med godfolket! Vel vel.. Gravetemple - Le Vampire De Paris, metervis med pils og cupgull til godset gjør det til en bra helg læll! Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Noen ganger går eg ut for å drikke. Andre ganger går eg ut for å gå på konsert 1 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 På Finntroll konserten klinte jeg med en dame Konge konsert forøvrig, anbefaler alle og gå på Finntroll hvis man er ute etter liv eller bare en veldig god konsert. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Nidrosian Black Mass var evig fett. Alle bandene imponerte live, spessielt 'Satanic Warmaster', 'Mare' og 'One Tail, One Head'! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jau, Finntroll er gode live. Men jeg ble dødsskuffa den gangen jeg så dem og så at trekkspill-lyden kom fra en billig plastikksynth istedet for en gærning som hoppa rundt med trekkspill på scenen. Omtrent som om Martin skulle spilt felemelodiene på keyboard istedet for å headbange rundt fremst på scenen med fela i gamle My Dying Bride-tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå