aarolilja Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 eventuelt noen fjortiser fra Finland som syns de er supermorsomme. de har til og med noe anti-emo-sticker-greie på MySpace - LOL. tolvåringer? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Skal høre gjennom diskografiet til Urfaust nå tenkte jeg. For et genialt band. Bare å smøre seg inn med tolmodighet nå, å vente på det nye albumet. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Vurdere å selge LP versjonen min av Wolves in the Throne Room - Malevolent Grain "Dark Forest Green Edidion" Noen som har anelse om hvor mye jeg eventuelt kunne fått for den? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 125,- Skal du ha adressen min? Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) hvorfor vil dere betale nesten dobbelt så mye som den koster nytt? :s Endret 12. november 2010 av aarolilja Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Skal høre gjennom diskografiet til Urfaust nå tenkte jeg. For et genialt band. Bare å smøre seg inn med tolmodighet nå, å vente på det nye albumet. EPen Einsiedler (2009) er helt jævlig bra, bedre enn noen av albumene de har laget, faktisk. Får håpe den nye fortsetter i samme spor som Einsiedler. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Som jeg lovte Vowels og Skogslik i går blir det en liten dump av et alt for oversett band (som jeg mener jeg har postet før): Franske Borgia. Denne gangen kan youtube tale for seg selv. http://www.youtube.com/watch?v=QYPgaHOWnt0 http://www.youtube.com/watch?v=a1PdbHdsV60&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=98iOM2StDj4&feature=related Og selvfølgelig, den fantastiske Par La Croix Et La Bannière http://www.youtube.com/watch?v=0shQNgkJDtc Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 125,- Skal du ha adressen min? Hehe, lurte bare på hvor mye jeg kunne få for den, men 125,' er jo ikke verdt bryet en gang. Da får jeg heller vente 10 år. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 To be fair - jeg aner ikke. Jeg bare tok tallet fra han over, som en dårlig spøkefull kommentar. Prøv på ebay, kanskje du er heldig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Man får kjøpt den for 125 på nettet, så da mener jeg at det er en fin pris. Og jeg er ikke interessert. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 lol. den koster neppe mer enn $10/12 ny ifra plateselskap/band. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Black Vinyl Edition gjør det ja. Men Dark Forest Green Edition er jeg noe mer usikker på, da jeg ikke har peiling på hvor mange kopier den er trykt opp i. Derfor jeg spør. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 lol. den koster neppe mer enn $10/12 ny ifra plateselskap/band. Derfra jeg sjekka baby Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 de er sikkert trykt ifra samme master, så de høres nok lik ut uansett farge. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Mjaaa, vokalen klikka ikke med meg på Borgia. Men det fra den grå plata var definitivt det beste. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Her er noen underground/midstream band some jeg har funnet opp gjennom årene. Arma Gathas - God's Wrath Barren Earth - Curse Of The Red River Beyond The Dream - Don't Fear the Sin Catamenia - Iced Over Dawn Of Tears - As My Autumn Withers Destinity - A Dead Silence Divine Souls - Last Season In Sin Enter My Silence - Articulate Escutcheon - Kill Mode Eternal Oath - Godsend Mourning Caress - Feed My Dreams Obscurant - First Degree Suicide Obtenebris - The night stalker 1 Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Catamenia er fett! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Catamenia er fett! Nope. Har hatt en skive da, men den ga jeg bort. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Catamenia er og blir Spiritual Black Dimensions/Enthrone Darkness-periode Dimmu kloner. Bare at de aldri beveger seg en millimeter fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå