Acrid Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Dessuten skal dere snart hive dere på toget. \o/ Yeah, fler her inne enn meg, Lyc og Skogslik som skal til Trondheim i helgen? Ja. Pakker Ratzeputzen og reiser torsdag morgen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ratzeputzen? :o Vet ikke hvordan temperaturene er hos dere, men her oppe har det i grunn blitt litt kjølig, så anbefaler litt varmere klær dersom dere planlegger mer enn bare turen til/fra hotellet. Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva skjer i Trondheim? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Blir Londontur på meg snart, og bare lurer på om det er noen bra platesjapper nære sentrum? Hadde vært grisefett å fått med seg noen vinyler hjem. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Bortsett fra at Goatmoon ble banna fordi de ikke vil ha finske rassssister i kjerka. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg liker hvordan man må skrive hva bandet faktisk heter under logoen sin. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvis ikke tror jo folk det er bare noe unger har rispa inn med kniv i plakaten. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Får fyre på med litt skikkelig musikk jeg da. Yngve Malmstein sin konsert i Japan, med fullt symfoni-orkester. Gitaronani så det bare holder. Varmer sjelen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvis ikke tror jo folk det er bare noe unger har rispa inn med kniv i plakaten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Joda, det var det. Bare innrøm det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg smilte ikke engang. Og jeg pleier å le av alt mulig rart, uansett hvor rævdårlig det er. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Morsomt, nei. Sant, uten tvil. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Logoene er jo på en måte som slike fargesynstester. "Klarer du å se bandets logo, er du fan." Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Metalsucks bruker jo å kjøre "Unreadable bandlogo of the week". Der er det seriøst mye humbug! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Genialt: Hva er navnet? Clit Cannibal, visstnok *edit* En til! Bilde: Full navn: Intracerebrally Consuming Cephalalgia Through The Cranium Macerating Debrisfucked Manure Ingested Remains Of The Mindfucked Cataplexic Wicked Mankind Whom Fistfucked The Progenies From The Deepest Depths Of The Analmaggot Raped Human Pieces Of Erotic Shitmasses Which Gave Birth To Worthless Eunuchs As Travesty For Cumstained Whorefaced Sluts Enslaved By This Stupid Society Full Of Fetal Garbages Endret 10. november 2010 av Slimda Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Høyt nivå i tråden må jeg si. Litt bra musikk, jeg blir virkelig aldri lei av denne perlen: http://www.youtube.com/watch?v=xXo1G1sxrB4&feature=related Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Bortsett fra at Goatmoon ble banna fordi de ikke vil ha finske rassssister i kjerka. Hmnei, Goatmoon får ikke spille på NBM fordi et band som forfekter brorskapsånd, samhold og tilsvarende egalitært vissvass har ikke noe å gjøre på lineupen til en black metal-festival. Endret 11. november 2010 av Acrid Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Så mye elendighet og eder og galle her, denne tråden trenger en liten LOVE BOMB, BABY! http://www.youtube.com/watch?v=-fiJUlXeWPY Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Genialt: [...] Se herfra og noen innlegg videre. Jeg trodde ærlig talt den siste du nevner var en spøk fra MetalSucks, men det er visstnok noen gale finner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå