Lycantrophe Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Si Monumentum sitter for meg allerede 10 sekunder inne i First Prayer. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tror min favoritt fra Deathspell Omega er Diabolus Absconditus, fy faen for en låt. Vanvittig vokal, fantastiske tempoendringer og ikke minst teksten. http://www.youtube.com/watch?v=tngOe3QUMu4&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=Fl0Q4G4zJu0&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=uTy1dTjVL5U&feature=related Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Diabolus Absconditus er den suverent beste DsO-låta. Crushing the Holy Trinity er faen meg gromme saker! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Paralectus var helt super! Gruser både Electric Wizard, Atheist og Agalloch synes jeg. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Urfaust http://www.youtube.c...h?v=n5aFbl4p4wM Oh yes! Ikke så lenge til nye platen heller nå! Når kommer den? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Ikke noe klar dato enda ( så vidt jeg vet) Men håper på i løpet av november/desember. Edit: Ser nå at den står oppført med release 19 november på hjemmesiden til 'Ván Records' Endret 9. november 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hører på nye albumet til Aborym nå. Etter første gjennomlytt vil jeg nesten si dette er en klar utfordrer til DsO-skiva. Sjelden jeg liker et album så godt, så umiddelbart. Langt bedre enn de forrige albumene. Mye mørkere, og kan faktisk minne litt om DsO til tider. VIII er sporet som overrasket og gledet meg mest. Må høres Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Dæven. Ante ikke at de kom med ny skive engang jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Paralectus var helt super! Gruser både Electric Wizard, Atheist og Agalloch synes jeg. Paracletus var grusomt bra, men synes Bongripper - Satan Worshipping Doom er en sterk konkurrent når det gjelder de siste metallskivene. Agalloch - Marrow of the Spirit var også helt sinnsyk; og den nye Urfaust kommer til å være fet som bloood! Electric Wizard - Black Masses er dessverre svakest av dem alle, selv om den er bra den også. Ikke hørt den nye til Atheist. Ser nå at den står oppført med release 19 november på hjemmesiden til 'Ván Records' Edit: Paracletus får full pott fra NattogDag.no! Satan Rulez! "Jeg sitter fortsatt igjen totalt målløs og fullstendig overkjørt av noe uforklarlig, likevel vanvittig suggererende og voldsomt lokkende for sjelen. Ord blir faktisk fattige i meningsløse forsøk på å beskrive noe som ikke kan beskrives. Det eneste jeg føler nå er euforisk lykke, for som med all virkelig, virkelig god musikk, på tvers av kulturer, referanser, smak og behag, er det det eneste som skal til. " Endret 9. november 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Urfaust skrev at den blir litt forsinket på Face, greit å like ting der. Updates! Har høye forventninger til skiva, de har enda tilgode å skuffe. Nå kom forresten akkurat nye Satan's Satyrs EPen også, smått irriterende at det kommer så jævelig mye bra for tiden. Blir helt blakk og har ikke nok tid til å høre ordentlig på alt... Endret 9. november 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Så den er litt utsatt ja. Helt greit egentlig, for det er som du sier travle tider innen musikken uansett. Veldig med fine ord rundt nye DSO det var da, får vell ta og sjekke ut litt på spotify! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Dessuten skal dere snart hive dere på toget. \o/ Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Wongraven gjør meg bare flau, nå har han liksom blitt intellektuell vinkjenner. Lol Han har da fremstått som en pretensiøs hipster lenge, jeg husker han fikk forsiden og en lang artikkel/intervju i Blablas Fredag fordi han spilte svartmetall og gikk i Prada-sko og Gucci-frakk elns. Ikke noe vondt om Satyricon eller de andre prosjektene han har stått bak, dog. Der er det mye bra og ta av, gitt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva syns folket om Havok? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Dessuten skal dere snart hive dere på toget. \o/ Yeah, fler her inne enn meg, Lyc og Skogslik som skal til Trondheim i helgen? Endret 9. november 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det lille jeg har hørt av Aborym er ganske kult. Burde sjekke ut mer av det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Dessuten skal dere snart hive dere på toget. \o/ Yeah, fler her inne enn meg, Lyc og Skogslik som skal til Trondheim i helgen? Dessverre ikke. Har hverken penger eller mulighet Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva syns folket om Havok? Havok er skamfett! Har ikke fått hørt igjennom albummet enda, men de sangene som lå på youtube for en tid tilbake var virkelig stas! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Dessuten skal dere snart hive dere på toget. \o/ Yeah, fler her inne enn meg, Lyc og Skogslik som skal til Trondheim i helgen? Jeg føler jeg passer inn i denne kule gjengen, men nei, jeg er ikke engang 18 (fyller neste uke, da). Blir nok mer i årene som kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå