Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aborym.jpg

Hører på nye albumet til Aborym nå. Etter første gjennomlytt vil jeg nesten si dette er en klar utfordrer til DsO-skiva. Sjelden jeg liker et album så godt, så umiddelbart. Langt bedre enn de forrige albumene. Mye mørkere, og kan faktisk minne litt om DsO til tider. VIII er sporet som overrasket og gledet meg mest. Må høres :p

WiMP.pngspotify_0_3_beta_85087.png

Lenke til kommentar

Paralectus var helt super! Gruser både Electric Wizard, Atheist og Agalloch synes jeg. :)

Paracletus var grusomt bra, men synes Bongripper - Satan Worshipping Doom er en sterk konkurrent når det gjelder de siste metallskivene. Agalloch - Marrow of the Spirit var også helt sinnsyk; og den nye Urfaust kommer til å være fet som bloood! Electric Wizard - Black Masses er dessverre svakest av dem alle, selv om den er bra den også.

Ikke hørt den nye til Atheist.

Ser nå at den står oppført med release 19 november på hjemmesiden til 'Ván Records'

:dribble:

Edit:

Paracletus får full pott fra NattogDag.no! Satan Rulez!

"Jeg sitter fortsatt igjen totalt målløs og fullstendig overkjørt av noe uforklarlig, likevel vanvittig suggererende og voldsomt lokkende for sjelen. Ord blir faktisk fattige i meningsløse forsøk på å beskrive noe som ikke kan beskrives. Det eneste jeg føler nå er euforisk lykke, for som med all virkelig, virkelig god musikk, på tvers av kulturer, referanser, smak og behag, er det det eneste som skal til. "

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Urfaust skrev at den blir litt forsinket på Face, greit å like ting der. Updates! :cool: Har høye forventninger til skiva, de har enda tilgode å skuffe. Nå kom forresten akkurat nye Satan's Satyrs EPen også, smått irriterende at det kommer så jævelig mye bra for tiden. Blir helt blakk og har ikke nok tid til å høre ordentlig på alt...

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Wongraven gjør meg bare flau, nå har han liksom blitt intellektuell vinkjenner. Lol

Han har da fremstått som en pretensiøs hipster lenge, jeg husker han fikk forsiden og en lang artikkel/intervju i Blablas Fredag fordi han spilte svartmetall og gikk i Prada-sko og Gucci-frakk elns. Ikke noe vondt om Satyricon eller de andre prosjektene han har stått bak, dog. Der er det mye bra og ta av, gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...