V?rbris Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Når det gjelder Alice Cooper, vil jeg si at jeg anser musikken som Glamrock de første åra. Herunder kommer grupper som Sweet, Suzi Qatro, Mud, Gary Glitter, Slade, Dawid Bowie og mange andre. De senere åra kan sikkert bli noe annet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Samoth og Faust - rats? Er ikke rat det samme som tyster? Varg er jo sjefstysteren! Eh, nei. Han (og de fleste andre innen black metalkretsen) visste hvem som tenkte på kirkene, men han tystet ikke. Fyren er en idiot, men en tyster er han ikke. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Noen som har hørt den nye plata til Deathspell Omega? Folk i shoutboxen på last.fm tar helt av! Regner med at det er en god plate. http://www.last.fm/music/Deathspell+Omega Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Har ikke hørt, men må få kjøpt meg snart. Har også Chaining The Katechon, men uten anlegg får jeg ikke satt den på. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Skiva er allerede ute på Spotify, hører igjennom nå Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det her blir herlig å sette seg inn i virker det som. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jævelig positivt førsteinntrykk av plata, men merker at det kommer til å ta maaange runder før den sitter skikkelig. Sitter igjen med en gigantisk "wow" følelse og vil bare høre mer. Det her lover godt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er det ingen her som hører på Machinae Supremacy sitt siste album da? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Albumet ligger ute på . Er på første runda Gleder meg til jeg får plata fysisk! (ligger også på , for de som bruker sånt...) edit: DsO-albumet altså... Endret 8. november 2010 av Anulaibar Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ohh, Deathspell Omega er fett! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er bare på låt nr fire DsO - Paracletus, men fy faen så bra dette er. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Terningkast 4 så langt. Lider av samme over the top-syndromet som Fas... Låter knall når de senker tempoet litt og lar stemningene komme frem. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg er faktisk litt mellom Acrid og, eh, resten her. Allikevel ville jeg gitt 5-6 uansett, fordi det DSO gjør er fortsatt høy klasse. Ingen låter gir sammen mind=blown-effekt som for eksempel Carnal Malefactor ga på Si Monumentum, men allikevel høy klasse. Satser på at den vokser, samt når jeg får den på CD/LP. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Vin fra helvete Sigurd "Satyr" Wongravens egenproduserte vin. Denne ser jo flott ut. Og om den smaker mindre godt, så er den uansett verdt å ha pga flaska. Endret 8. november 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Sjokkerende at ikke Gaahl var først ute i grunn... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Smaker garantert homofilt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Smaker som blodet av en sprukket ringmuskel? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Wongraven gjør meg bare flau, nå har han liksom blitt intellektuell vinkjenner. Lol Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Noen som vet hvor man får kjøpt Maynard James Keenan sine vinslag? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Har hørt gjennom DsO en gang på hodetelefonene, og må si meg mektig imponert! Beste Jeg har hørt fra dem! Også det fansakeste jeg har hørt fra dem. Mye som minner om både Peste Noire og Diapsiquir. Har akkurat satt meg ned for å høre gjennom plata et par ganger på Musikkanlegget i stua. Etter det skal jeg snurre gjennom SMRC of Fas.. Har begge på LP men har liksom aldri klart å få dem til å sitte 100% Ikke slik som Paracletus allerede gjør. Btw: Dearth = Queensrÿche -I dont believe in love Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå