2ore Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hørte faktisk albumet i går. Var faktisk ganske fett, men trenger virkelig å høre mer på begge albumene før jeg klarer å bestemme meg for hvilket album som best. Får sette det på om noen få strakser! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Still life, eller Deliverance Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) LOLOL så folk nevne Still Life og Orchid, og trodde i et lite øyeblikk at folk snakka om emo. men desverre var det bare snakk i Opeth. jaja. http://www.youtube.com/watch?v=xw1P8wNtXzs http://www.youtube.com/watch?v=edpot4xOqsI Endret 6. november 2010 av aarolilja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Still life, eller Deliverance The Lotus Eater Her Apparent Deamon of the Fall (The Roundhouse Tapes) Under The Weeping Moon When White Cluster The Grand Conjuration By The Pain I see In Others Master's Apprentices Deliverance Wreath The Lepper Affinity 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Eller for folk som setter pris på god musikk. 1 Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 må nok si at jeg foretrekker Still Life og Orchid langt over Opeth. men de er ok. Morningrise er fin den. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Still life, eller Deliverance ]By The Pain I see In Others Godt, godt. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hold kjeft. Opeth er konge. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har forresten fått med meg at Wilson og Åkerfeldt har et prosjekt på gang, men nå må jeg SOVE. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Until the Light Takes Us (2008) Det beste med denne filmen er å se en småforvirra Frost bedrive selvskading foran et italiensk publikum. Utrolig pinlige greier. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Finnes en rekke dokumentarer i varierende kvalitet: Murder Music - A History Of Black Metal True Norwegian Black Metal Black Metal - The Norwegian Legacy Black Metal Satanica Det Svarte Alvor (NRK) Svenska Mord: Jon Nödtveidts mord (Svensk TV3) Lydverket - Satyricon - Wacken 2004 Lydverkets Black Metal Dokumentar (NRK) Metal - A Norwegian Black Metal Documentary (bonus til Headbanger's Journey) Once Upon A Time In Norway (The history of Mayhem...) Satan Rir Media (TV2) Until The Light Takes Us Skal si Vikernes går hardt ut i sin anmeldelse av Innfødte Skrik. Håvard Rem får gjennomgå for alle sine feil. Mange feil som Vikernes retter opp i synes uviktige. "Mr. Rem then goes on speculating on who wrote the first Norwegian lyrics, and he tries to find out by checking the dates on the albums - as if the Norwegian bands didn't modify their "made in" dates at the time. They did because they all wanted to be "true" and be a part of the original "elite". Just look at Immortal, who even today claim they started with Immortal in 1990. Sorry, but they didn't. So; don't trust anything written on these albums or said about this by these guys! Not the "made in" dates or anything else either! Trust what you can document and know for sure, Mr. Rem and all others, and I am happy to say that Burzum was the first to use Norwgian lyrics by far. Burzum recorded lyrics in Norwegian in April 1992, for the "Det Som Engang Var" album. The rest did it much, much later, and they did because Burzum had already done it. This is a fact and you can easily verify that. If you want to have a second opinion on this just ask Pytten. Don't try to take that away from me too, Mr. Rem. End of discussion." Dessuten er han ikke nådig mot Samoth og Faust: "So, Mr. Rem is letting these two rats, Samoth and Faust, spread their poisonous lies, because Mr. Rem too wants to discredit me." Vikernes virker som en sinna tenåring på et sosialt nettverk som kommenterer sladder og skit. Endret 7. november 2010 av Abigor Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Samoth og Faust - rats? Er ikke rat det samme som tyster? Varg er jo sjefstysteren! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Annihilator! http://www.youtube.com/watch?v=Ibdv-nO6CyI Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har forresten fått med meg at Wilson og Åkerfeldt har et prosjekt på gang, men nå må jeg SOVE.Say what? This thing: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=145629 ? Rart de ikke har gjort det før. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Må følge med på det der. Hovedpersonene i to av mine favorittband sammen. Kan umulig gå galt! Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Vikernes virker som en sinna tenåring på et sosialt nettverk som kommenterer sladder og skit. eventuelt så ønsker han bare at sannheten skal frem. ikke bare nok en patetisk og i aller høyeste grad feilaktig dokumentering av black metal i Norge. dem har vi nok av. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Noen Opeth-fans som vil anbefale meg noe Opeth med trøkk i? Deliverance er definitivt det albumet med mest trøkk i! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Varg Vikernes har alltid uttrykket seg på en idiotisk måte. En av tiåerst største kronidioter; som ironisk nok samtidig har laget noe av det vakreste innen Black Metal noensinne. Endret 7. november 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå