Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
w00t, 100 sider *jumpe rundt i smålig fryd*

 

"Cause of Death" er en farlig undervurdert skive, bare litt info sånn helt på tampen.

 

Enormt bra skive. Slowly We Rot er også ei perle.

 

Jau, har dobbelt skiva (misforsto selvfølgelig annonsen dum som jeg var, og fikk en dobbel skive istedet for to individuelle), men så lenge jeg har CDène, så får coverne drøye.

 

"Chopped in Half" er "goillje go" som jeg ville ha sagt et par år tilbake.

Lenke til kommentar

Trollfest - NachSpiel in ein Baum

 

 

Der Baume stende hoch

Wir haben viele Mjöd

ein Mann klatren up undt

zu kommen nok ein til

 

Up in euer Baume

sitzen fire Troll

Wir trinken söt Mjöd

undt ropen fylle sang:

"Fült värt Horn,

Schlegt es ned!"

 

Her trinken alles Mann just som før undt

Er som schleft will detta ner

keine lek für eine PYSE gutt

NachSpiel in ein Baum tar nicht slut!

 

NachSpiel in ein Baum

Tar nicht slut!

NachSpiel in ein Baum

WÜNDERBAR!!

 

 

 

Et annet utdrag:

 

Das Bier-rustning tälen trappe fall.

Wir hatten keine skaden von vär lille trall

Der Welt bürde passen sich, wenn wir träkken heim

Endret av ersa
Lenke til kommentar

Huff, trenger vi mere enn ett Finntroll?

 

Men tyskerne er klin gærne etter sånn "folk metal", det er en drøss tyske band som bare synger på tysk. In Extremo, Subway to Sally m.fl. Band ingen ellers i Europa bryr seg særlig mye om.

Wacken pleier å ha minst 10 sånne band på plakaten.

Jeg så Subway to Sally på Wacken, det var helt sprøtt, de spilte på en av de største scenene og det var STAPPFULLT med publikum som sang med på alle låter. Og bandet var 16 mann på scenen, pluss de tok et bryllup i samme farta.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Huff, trenger vi mere enn ett Finntroll?

 

Men tyskerne er klin gærne etter sånn "folk metal", det er en drøss tyske band som bare synger på tysk. In Extremo, Subway to Sally m.fl. Band ingen ellers i Europa bryr seg særlig mye om.

Wacken pleier å ha minst 10 sånne band på plakaten.

Jeg så Subway to Sally på Wacken, det var helt sprøtt, de spilte på en av de største scenene og det var STAPPFULLT med publikum som sang med på alle låter. Og bandet var 16 mann på scenen, pluss de tok et bryllup i samme farta.

 

Det verste jeg så på Wacken var Unhellig. Sto og ventet på 1349, men de kom tydeligvis ikke på scenen.

Wet Stage var proppet fullt med folk som sang gladelig med til noe tekno/metal/pop greier, helt klart inspirert av amfetamin eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Det verste jeg så på Wacken var Unhellig. Sto og ventet på 1349, men de kom tydeligvis ikke på scenen.

Wet Stage var proppet fullt med folk som sang gladelig med til noe tekno/metal/pop greier, helt klart inspirert av amfetamin eller noe lignende.

 

Og å gå 20 meter til høyre og se på Cannibal Corpse falt deg ikke inn? :p

Lenke til kommentar
Hvorfor må det være undergrunnsband? Musikken kan da være god selv om bandet er kjent?

Min erfaring er popularitet ofte ødelegger musikken til band som blir kjente. Undergrunnsband trenger ikke å ta hensyn til fansen. Men personlig synes jeg det er moro å finne ukjente band som ofte er kjempebra.

Lenke til kommentar
Det verste jeg så på Wacken var Unhellig. Sto og ventet på 1349, men de kom tydeligvis ikke på scenen.

Wet Stage var proppet fullt med folk som sang gladelig med til noe tekno/metal/pop greier, helt klart inspirert av amfetamin eller noe lignende.

Hva med den raden som sto på grensa mellom teltet og ute-arealet? Syns å huske at en håndfull sto og rekte finger til vokalisten i Unhellig :b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...