Cuneax Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Keldian Iron Maiden++-inspirert metal. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) w00t, 100 sider *jumpe rundt i smålig fryd* "Cause of Death" er en farlig undervurdert skive, bare litt info sånn helt på tampen. Endret 28. november 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Gratulerer med 100 sider Får bare nevne at Introsangen, Silvester Anfang til Deathcrush plata til Mayhem er sykt fet! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 noen her som vet hvordan cden "when - svartedauen" er?? vurderer og kjøpe siden hørt det skal vere bra men vill vite hva dere synes Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 w00t, 100 sider *jumpe rundt i smålig fryd* "Cause of Death" er en farlig undervurdert skive, bare litt info sånn helt på tampen. Enormt bra skive. Slowly We Rot er også ei perle. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Gleder meg til å se dem til sommern ja. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 w00t, 100 sider *jumpe rundt i smålig fryd* "Cause of Death" er en farlig undervurdert skive, bare litt info sånn helt på tampen. Enormt bra skive. Slowly We Rot er også ei perle. Jau, har dobbelt skiva (misforsto selvfølgelig annonsen dum som jeg var, og fikk en dobbel skive istedet for to individuelle), men så lenge jeg har CDène, så får coverne drøye. "Chopped in Half" er "goillje go" som jeg ville ha sagt et par år tilbake. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Noen her som hører på Trollfest? Minner litt om Finntroll. Ganske forbanna fet musikk. Endret 29. november 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Var ikke dårlig det der Kanskje jeg skaffer en plate Lenke til kommentar
ersa Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Trollfest - NachSpiel in ein Baum Der Baume stende hoch Wir haben viele Mjöd ein Mann klatren up undt zu kommen nok ein til Up in euer Baume sitzen fire Troll Wir trinken söt Mjöd undt ropen fylle sang: "Fült värt Horn, Schlegt es ned!" Her trinken alles Mann just som før undt Er som schleft will detta ner keine lek für eine PYSE gutt NachSpiel in ein Baum tar nicht slut! NachSpiel in ein Baum Tar nicht slut! NachSpiel in ein Baum WÜNDERBAR!! Et annet utdrag: Das Bier-rustning tälen trappe fall. Wir hatten keine skaden von vär lille trall Der Welt bürde passen sich, wenn wir träkken heim Endret 29. november 2007 av ersa Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Huff, trenger vi mere enn ett Finntroll? Men tyskerne er klin gærne etter sånn "folk metal", det er en drøss tyske band som bare synger på tysk. In Extremo, Subway to Sally m.fl. Band ingen ellers i Europa bryr seg særlig mye om. Wacken pleier å ha minst 10 sånne band på plakaten. Jeg så Subway to Sally på Wacken, det var helt sprøtt, de spilte på en av de største scenene og det var STAPPFULLT med publikum som sang med på alle låter. Og bandet var 16 mann på scenen, pluss de tok et bryllup i samme farta. Endret 29. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Huff, trenger vi mere enn ett Finntroll? Men tyskerne er klin gærne etter sånn "folk metal", det er en drøss tyske band som bare synger på tysk. In Extremo, Subway to Sally m.fl. Band ingen ellers i Europa bryr seg særlig mye om. Wacken pleier å ha minst 10 sånne band på plakaten. Jeg så Subway to Sally på Wacken, det var helt sprøtt, de spilte på en av de største scenene og det var STAPPFULLT med publikum som sang med på alle låter. Og bandet var 16 mann på scenen, pluss de tok et bryllup i samme farta. Det verste jeg så på Wacken var Unhellig. Sto og ventet på 1349, men de kom tydeligvis ikke på scenen. Wet Stage var proppet fullt med folk som sang gladelig med til noe tekno/metal/pop greier, helt klart inspirert av amfetamin eller noe lignende. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det verste jeg så på Wacken var Unhellig. Sto og ventet på 1349, men de kom tydeligvis ikke på scenen.Wet Stage var proppet fullt med folk som sang gladelig med til noe tekno/metal/pop greier, helt klart inspirert av amfetamin eller noe lignende. Og å gå 20 meter til høyre og se på Cannibal Corpse falt deg ikke inn? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er det mange her som hører på underground band, altså som er totalt ukjent og maks et par demoer til nøds et album? Kom med dem! Gi gjerne en kort beskrivelse av hvilken sjanger og stil de har. NB: Må være bra musikk, ikke noe crap. Hvorfor må det være undergrunnsband? Musikken kan da være god selv om bandet er kjent? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Blir nesten rart å lese det der. Pleier å være omvendt Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvorfor må det være undergrunnsband? Musikken kan da være god selv om bandet er kjent? Min erfaring er popularitet ofte ødelegger musikken til band som blir kjente. Undergrunnsband trenger ikke å ta hensyn til fansen. Men personlig synes jeg det er moro å finne ukjente band som ofte er kjempebra. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Neida, han tror bare han får "streetcredz" av det. 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Var ikke dårlig det der Kanskje jeg skaffer en plate Det der var dritbra musikk Metalheart. Minnet veldig om Finntroll som er en positiv ting. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det verste jeg så på Wacken var Unhellig. Sto og ventet på 1349, men de kom tydeligvis ikke på scenen.Wet Stage var proppet fullt med folk som sang gladelig med til noe tekno/metal/pop greier, helt klart inspirert av amfetamin eller noe lignende. Hva med den raden som sto på grensa mellom teltet og ute-arealet? Syns å huske at en håndfull sto og rekte finger til vokalisten i Unhellig :b Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Var ikke dårlig det der Kanskje jeg skaffer en plate Det der var dritbra musikk Metalheart. Minnet veldig om Finntroll som er en positiv ting. Jeg synes Finntroll er tard jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå