Anathema Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Jepp, og den så slik ut: Progressive: Dream Theater (GUDENE av denne sjangeren), Circus Maximus, Symphony X. Thrash: Lamb Of God Heavy Metal: Manowar - loathsome Som sagt, følg malen. (Ellers får jeg et helvete ;p ) Tror de mener "denne låta kunne like så godt vært en av Camel sine, for den ligner på deres stil" 9628898[/snapback] Ja, det kan jo stemme. Godeste Åkerfeldt har uansett vane på seg for å formulere seg litt snodig. Endret 3. oktober 2007 av Anathema Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ending Credits er sterkt inspirert av Camel ja, men har aldri funne ut kva sang det gjeld. Held ein knapp på at det er meir stilmessig rip-off, og ikkje direkte ein låt. 9628568[/snapback] Nøyaktig hvor grundig har du lett? (Hvis du har lett skikkelig gidder jeg ikke å prøve) Åkerfeldt sier jo "It's totaly ripped off from a band called Camel." For meg høres det ut som de har stjålet hele låta. 9628600[/snapback] Tror de mener "denne låta kunne like så godt vært en av Camel sine, for den ligner på deres stil" 9628898[/snapback] Jepp, det inntrykket eg også har. Har googla litt fram og tilbake, og det har ikkje dukka opp noko spesifikt namn whatsoever, så eg vel å tru at dei har henta inspirasjon frå meir enn ein sang. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 God damn... Kjøpte "usett" Octavia Sperati - Winter Enclosure, i går.. Ikke hørt ferdig hele albumet enda.. Men DÆVEN.. dette likte jeg GODT!! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jepp, det inntrykket eg også har.Har googla litt fram og tilbake, og det har ikkje dukka opp noko spesifikt namn whatsoever, så eg vel å tru at dei har henta inspirasjon frå meir enn ein sang. 9629245[/snapback] Uansett burde dere sjekke ut Camel. Progrock på sitt beste Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Uansett burde dere sjekke ut Camel. Progrock på sitt beste 9629359[/snapback] Støttes! "Oppdaget" dem selv i går (har ment å sjekke dem ut i evigheter, selvsagt), men dette var virkelig trivelig musikk! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 På tide at dere patetiske småmark får ut fingern og kjøper et av årets feteste plater. Skitten grindsludgecrustFUCK-jævelskap. Mistress will fuck your face. http://www.myspace.com/mistress666 Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 kjøpt og betalt for lenge siden. Enhver fanboysplikt! Lenke til kommentar
aemil Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Uansett burde dere sjekke ut Camel. Progrock på sitt beste 9629359[/snapback] Støttes! "Oppdaget" dem selv i går (har ment å sjekke dem ut i evigheter, selvsagt), men dette var virkelig trivelig musikk! 9629371[/snapback] Blir kanskje litt off-topic i og med at det ikke er metall, men kan dere anbefale et par album å starte med? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Camel - Mirage og A Live Record (studioversjonen av The Snow Goose er tannløs), ligg for all del unna Moonmadness. Endret 3. oktober 2007 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Sahg er ganske mann. http://www.myspace.com/sahg Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Sjekket ut Electric Wizard - Dopethrone på anbefaling fra Glint. Tunge saker det, ja. Men savner litt mer brutalitet. Skal videre sjekke ut: Warhorse - As Heaven Turns To Ashes Moss - Cthonic Rites Wijlen Wij - s/t YOB - The Unreal Never Lived Thorr's Hammer - Dommedagsnatt Graves at Sea - Documents of Grief Sunn O))) - Black One Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Thorr's Hammer er bra, det liker vi. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Sahg er ganske mann.http://www.myspace.com/sahg 9631331[/snapback] Ja det er deg absolutt. Har albumet og liker den godt. Ble litt overrasket over stilen de hadde valgt. Før jeg kjøpte den visste jeg bare at det var medlemmer av diverse BM-band som var innvolvert. Men absolutt en fet plate... Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen som kan anbefale noe god Funeral Doom? Eneste jeg har hørt i sjangeren er Ahab, og de er jævlig bra Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen som kan anbefale noe god Funeral Doom? Eneste jeg har hørt i sjangeren er Ahab, og de er jævlig bra 9634461[/snapback] Tyranny Wijlen Wij Shape of Despair Evoken Esoteric Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Og om du likar Evoken og Esoteric, så kan du sjekke ut Catacombs, og. Samma fyren. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Skal på Immortalkonsert snart, og har kun hørt de to nyese album. Hva mer er obligatorisk før konserten? Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 *snip* 9634530[/snapback] Takker Var mye bra på den lista der Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Når vi snakker om Funeral Doom kom jeg til å tenke på Reverend Bizarre, siste skiva deres er nær sagt et perfekt eksempel på hvordan trad. doom skal låte. III: So Long Suckers (Spinefarm, 08.08.07) CD 1 (66.06) 1. They Used Dark Forces/Teutonic Witch (29.05) 2. Sorrow (25.20) 3. Funeral Summer (11.41) CD 2 (63.54) 4. One Last Time (15.39) 5. Kundalini Arisen (4.25) 6. Caesar Forever (15.43) 7. Anywhere Out Of This World (25.32) + "Mallorca" (2.35) Her gjelder det å omstille metabolismen, ellers kan man få problemer med å fordøye de nokså seige låtene. Denne utgivelsen blir så absolutt å finne på min topp ti liste for 2007, anbefales for alle som genuint liker doom. Lohja Power Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Skal på Immortalkonsert snart, og har kun hørt de to nyese album. Hva mer er obligatorisk før konserten? 9634723[/snapback] Sjekk ut Pure Holocaust og At The Heart Of Winter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå