""" Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 For en demo! 100% Rotting Christ - Thy Mighty Contract worship, men faen så bra. Gjennomført fet demo. 1 Lenke til kommentar
thyes Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 (endret) Nå er hele siste plata til Lamb Of God, Sturm und Drang, sluppet - på Spotify også! Har hørt gjennom en gang, og herregud for et album! Denne blir nok spilt myyye framover Edit: De har faktisk fått med seg Chino fra Deftones på en av låtene, høres sykt rått ut med Randy sin stemme og hans side om side! Endret 24. juli 2015 av thyes 1 Lenke til kommentar
thyes Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Påstand: Mikael Åkerfeldt er helt sinnsykt undervurdert! Herregud for en stemme han egentlig har, både clean og growl/scream. Kanskje en av de aller beste i metalscena, punktum. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Undervurdert? Det er svært få ekstrem metal-vokalister som har fått like mye skryt over de siste 15 åra som nettopp han. Synes Åkerfeldt anno 2015 er skikkelig stusselig, og jeg synes han har vært kjip i en del år nå. Men for en 10+ år siden var han helt konge. Var best fra 96-02, og han leverte aller, aller best på Resurrection Through Carnage. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Jøss, denne tråden har dødd ut mye i det siste. Mindre enn en halv side på en hel måned. Blir ikke akkurat ereksjon av det... Får vel gjøre noe med det. Her er i hvert fall noe som kan rykke i dansefoten. In crust we trust. Endret 11. august 2015 av Gjest Lenke til kommentar
thyes Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Undervurdert? Det er svært få ekstrem metal-vokalister som har fått like mye skryt over de siste 15 åra som nettopp han. Synes Åkerfeldt anno 2015 er skikkelig stusselig, og jeg synes han har vært kjip i en del år nå. Men for en 10+ år siden var han helt konge. Var best fra 96-02, og han leverte aller, aller best på Resurrection Through Carnage. Ja jeg vet ikke, mulig han er godt ansett i metalmiljøet internasjonalt, men det virker som alle jeg snakker med er litt sånn "Joda, Opeth er jo helt ok de". De siste to platene synes jeg ikke var helt i toppsjiktet, men før det har de jo noen perler av noen album. Edit: Takk for tipset forresten! Jeg hadde ikke hørt om Resurrection Through Carnage, og heller ikke gruppa Bloodbath - sitter å hører på Spotify nå, virker lovende! Mørkere enn Opeth, men fortsatt, dette kan jeg bli glad i! Endret 11. august 2015 av thyes Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Noen andre enn meg her som har ståpels over at Mike Howe er tilbake i Metal Church og de kommer med ny plate i høst? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Kom nettopp over noe jævlig skitten black/thrash. Svenske Nifelheim. Det svinger og det sparkes så mye at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Ohh, dette bandet skal det drikkes mye øl til i tiden fremover! Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Noen andre enn meg her som har ståpels over at Mike Howe er tilbake i Metal Church og de kommer med ny plate i høst? Nei, du er ikke den eneste. Har håpt på dette veldig lenge. Klart beste vokalisten de har hatt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Verdens hårdaste band. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Noen som har noen gode konsertplugger å anbefale? Har i grunn planer om å holde hørselen i en del år til. Greit å få bort den slitsomme snerten i toppen uten å ødelegge lyden helt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Ikke lenge til Ghost kommer med mer ståkuk-materiale nå. Mildt sagt groovy den ene singelen de slapp tidligere i sommer. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Kom nettopp over noe jævlig skitten black/thrash. Svenske Nifelheim. Det svinger og det sparkes så mye at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Ohh, dette bandet skal det drikkes mye øl til i tiden fremover! Var på Tons of Rock i år. Lagde bra stemning. Scene-showet deres var også ganske mørkt! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Av fam7liære årsaker ble jeg presset med inn i kirke. Hva er den mest blasfemiske og hatfulle musikken man kan døyve smerten med? 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Kjipe greier. Hører ikke så mye på blasfemisk eller nødvendigvis "hatefull" musikk selv, men prøv å fyll sjela med noe Midnight, Beherit, Satan's Satyr eller Eyehategod så kanskje du kommer på rett kjøl igjen. https://www.youtube.com/watch?v=Nn9cMdA-4no Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Jo det der lindrer godt. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 (endret) Påstand: abigor er den pinligste brukeren i hele tråden. y/n? Endret 13. august 2015 av Lycantrophe 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå