EviLEddiE Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Les artiklene hos ITAvisen og Dagbladet. Siden EU dilter etter USA på lovverket innenfor dette omdiskuterte emnet, regner jeg med at resultatet av denne dommen kan bli en realitet i Europa og Norge... Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hvis dette innføres i Norge skal jeg gå til politisk kamp så det står røyk av det. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hvis dette innføres i Norge skal jeg gå til politisk kamp så det står røyk av det. Tror du at det hjelper om du gjør det. :wink: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Leste om dette. Det blir vannskeligere for dere (og meg) å være piratkopierer nå... Liker ikke utviklingen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hvis dette innføres i Norge skal jeg gå til politisk kamp så det står røyk av det. Tror du at det hjelper om du gjør det. :wink: Ja hvis eg er med kommer det nok til å hjelpe. Edit: oii det sto politisk kamp. Er ikke så sikker lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå