lolsann Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) skal kjøpe dell vostro 1500 eller 1400, og kan velge mellom skjermkortene 8600 GT (klasse 2) og 8400 GS (klasse 3) . skal spille litt spill som tyngste "aktivitet" (spillene sims 2 + tillleggspakker og caesar IV og harry potter 5) så lurer på hvilket som vil være best for meg. skal ha PC-en en stund så.. er redd for at 8600 GT lager altfor mye varme og ødelegger batteritida, så kanskje jeg er bedre tjent med 8400 GS? pluss at fjortentommeren frister mer i henhold til pris og størrelse og batteri, men 15 tommeren har det beste grafikkalternativet. eller er de like. for dem som skjønner seg på det, her er 2 linker med info: http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForc...-GT.3986.0.html http://www.notebookcheck.net/NVidia-GeForc...-GS.3709.0.html Trenger jeg egentlig et grafikkort som er så bra som 8600M GT? Endret 2. oktober 2007 av lolsann Lenke til kommentar
lolsann Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 ingen som har noen tips? Lenke til kommentar
peiper Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) ingen som har noen tips? 9617543[/snapback] 8400 kortene er svært dårlige til spill, men nå krever ikke de spillene du ramset opp noe særlig av maskina heller da. Personlig, ville jeg gått for 8600 kort. Husk at de skjermkortene trekker ikke så voldsommt mye mer strøm, så lenge de ikke utnyttes fult ut. 8600 på tomgang tar ikke mer strøm enn et 8400 som jobber hardt. Edit: Har du ikke muligheten til å oppgradere batteriene på dell? Endret 2. oktober 2007 av peiper Lenke til kommentar
lolsann Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 ingen som har noen tips? 9617543[/snapback] 8400 kortene er svært dårlige til spill, men nå krever ikke de spillene du ramset opp noe særlig av maskina heller da. Personlig, ville jeg gått for 8600 kort. Husk at de skjermkortene trekker ikke så voldsommt mye mer strøm, så lenge de ikke utnyttes fult ut. 8600 på tomgang tar ikke mer strøm enn et 8400 som jobber hardt. Edit: Har du ikke muligheten til å oppgradere batteriene på dell? 9617761[/snapback] har mer lyst på 14tommers laptopen da, og da er 8400 gs det beste som er tilgjengelig. joda, kan kjøpe større batteri, men det vil da stikke ut av maskina, ikke spesielt pent spør du meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå