Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelska i en jente, 2 år yngre....

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 16 år...

Jeg ble kjent med jenta gjennom en kamerat...

Var på besøk å så plutselig dukka hun opp.... syns hu var så søt at jeg satte meg ned for å prate med hun...

Jeg fortsatte å besøke hun (med kameraten min, som prøver seg på storesøstra:P)

Men det som er problemet er at enten så liker hu meg ikke, eller så er det noe med morra.. :S En annen ting er at hun har Type, men han bor 5 timer borte med tog :S

Var hos storesøstra med kameraten min her om dagen, men så "fikk" ikke søstra lov til å komme opp, fordi morra trodde jeg/vi ville dra utnytte av hun (mener hun med sex? Uansett så er ikke jeg som sånn de fleste på min alder, selvom det kanskje ser sånn ut)

Men er det noen spm har vært borti det samme, eller har noen tips... da mener jeg lissom ikke bare be hun ut på "middag", men komme nærmere hun på, utenat morra blir nærvøs...

Hver eneste gang jeg kommer hjem eller hører en sang som i det minste har noen sammenheng med en eller annen jente, tenker jeg på hun med en gang :p

Så får jeg en sånn lei/trist følelse i kroppen, fordi jeg vet ikke ossen jeg skal "få" tak på hun...

jeg tenker ikke så veldig på sex, som de fleste av kameratene mine gjør...

Jeg vil bare finne den "rette" jenta å ta alt som det kommer...

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skader ikke å prøve. Untatt Typen kan slå deg ned. Forklar morra hvorfor, kanskje hun forstår, forklar på ordentlig, at du kan beskytte deg selv osv osv. Kanskje det hjelper ?

Lenke til kommentar
Det skader ikke å prøve. Untatt Typen kan slå deg ned. Forklar morra hvorfor, kanskje hun forstår, forklar på ordentlig, at du kan beskytte deg selv osv osv. Kanskje det hjelper ?

9615251[/snapback]

Litt pinlig å ta en prat med morra, som jeg har møtt en gang...

Pleier som regel å være der om kvelden.. så når meg å kameraten min kommer, har morra lagt seg...

Forrige gang jeg var der, sa morra til "jenta" at hu ikke fikk lov til å komme opp...

"de drar nytte av deg" sa hun... eller det fikk jeg vite neste dag da...

Men storesøstra er helt klar over at jeg liker hun( tror jeg da), men kameraten min vet det helt sikkert;P

Å jeg liker lissom ikke å dra dit alene, i tilfelle det "dytter" henne lenger vekk....

Angående Typen... han bor 5 timer unna med tog... tror ikke akkurat han kommer til å leite etter meg... Han må vel forstå snart at det er for langt unna?.. :hmm:

( han går i 10ende å da og jeg i 1ste, men kan hende han er større enn meg!! :!: neida...)

Men kom gjerne med tips eller "noe" ihvertfall...'

Litt desperat... orker ikke sitte med den "følelsen" ;)

Lenke til kommentar
hvis hun har type og ikke har antydet til at hun vill slå opp så ville egentlig jeg holdt meg unna. Uansett om det er 5 timer unna.

9616231[/snapback]

Nei, nå har jeg vært hos hu pinadø.. Tok med meg kameraten, som sa at han kunne ikke være der lenger enn en halvtime... sa at det gjorde ikke noe men uansett...

Vi satt å så på film, da plutselig kameraten sier: Skjer med at typen din Bor langt unna da... litt kjedelig å ikke få møte han så ofte eller?

hun sa at hun syns dette var litt trist osv etc...

Hun nevnte åsså at hun hadde tenkt å møte ham å slå opp... følgende at dette ikke kommer til å funke..

Men der reiste i alle fall min odds fra 0.1 til 80!!

Fikk nmr hennes, sendte hun ett par meldinger, å nå er det "date" på gang :!: Spurte bare om hun hadde lyst å gå ut en tur en dag.. finne på noe.. snakke om hverandre... "jaja, det har jeg veldig lyst til sier hun"... Ble extremt glad da!

Men The case is solved....

Kanskje ikke så spennende å lese, men måtte bare få det ut! ;)

Hilsen en kjempeglaaa tenåring :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...