Gå til innhold

Ny bruktmarkedbutikk under utvikling!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg pleide å være en flittig bruker av bruktmarkedet til hw.no. dessverre synes jeg det nå har blitt dårlig og oversvømt av spammere og liknende. Derfor tenker jeg å ta sakene i egne hender, og lage noe som vil likne svært mye på en vanlig nettbutikk, men hvor brukere kan legge ut bruktvarer osv, slik at brukere dermed kan bestille varen. Merk at ingen betaling vil foregå på forhånd, slik at alt går via postoppkrav!

Har kommet et stykke på vei, og lurer vel egentlig på om dette er en god idè?

post-29220-1191270399_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker!

Vel, siden er oppe å går nå, men er ikke helt ferdig med tanke på funksjonalitet.

Den største utfordringen for øyeblikket er å gjøre slik at brukere kan legge ut varer, ikke bare jeg :) Får finne på noe smart der, heh.

Noen forslag ellers?

De jobber jo med en ny versjon av bruktmarkedet da...

9615249[/snapback]

Oi? har jeg ikke fått med meg.. passer jo dårlig med mine planer :p

Lenke til kommentar

hehe, joda.. men design og slikt går relativt greit å endre på :) Er også enig at websiden ikke er optimal visuelt sett, men føler at grunnlaget er godt nok, slik at jeg kan tilpasse det litt når det andre kommer på plass :D

Men men.. blir nok til at det ender opp som en av mine mange "på-is" prosjekter

Lenke til kommentar

Ikke for å drepe ideen din, men etter å ha solgt mye på Qxl, og andre steder en periode, kunne jeg ALDRI tenke meg å sende ting i oppkrav.

Jeg godtar kun forskuddsbetaling, da det dessverre er alt for mange useriøse kjøpere der ute. Evt må man da lage et systemt ala Finn.no sin betalingsgaranti.

Lenke til kommentar
Ikke for å drepe ideen din, men etter å ha solgt mye på Qxl, og andre steder en periode, kunne jeg ALDRI tenke meg å sende ting i oppkrav.

Jeg godtar kun forskuddsbetaling, da det dessverre er alt for mange useriøse kjøpere der ute.  Evt må man da lage et systemt ala Finn.no sin betalingsgaranti.

9634269[/snapback]

Jepp, betaling via tredjemann er den beste løsningen og gir trygghet for begge parter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...