Blackspirit Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Huhei! Har en Canon MP600R printer og har nettopp oppdaget at dersom jeg skriver ut noe fra Excel blir fargen blassere enn ved utskrift fra Word eller Adobe reader. Jeg har kun forsøkt å printe tekst, dermed gjelder dette bare sort. Det ser nesten ut som at arket har slukt blekket etter utskrift fra Excel imens Word-dokumenter er helt klare og fine. Arktypen er den samme. Såvidt jeg kan se er printerens instillinger like i alle de tre programmene. Er det noe jeg har gått glipp av? ;o) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Rart... selv så skriver jeg ut knallskarpe farger i excell (2007 og 2003). Sjekk at excell ikke er satt opp til å skrive ut en kladd eller noe i den duren som standard. Lenke til kommentar
Blackspirit Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Haha! Smått flaut! Seff var det instillingene mine! Fant ut at jeg i excel hadde satt opp duplex printing. Testet dette i word og fikk like blasse farger da. Forøvrig testet jeg draft/kladd funksjonen, noe som ikke hadde noen effekt på fargene :o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå