karrog Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg følger denne oppskriften her for å endre skjema: http://office.microsoft.com/nb-no/outlook/...0550851044.aspx Problemet er at når jeg skal endre et skjema som ligger i "Bibliotek for organisasjonsmaler" så får jeg følgende melding: "Kan ikke publisere skjema pga en MAPI feil. Du har ikke tilgang til å utføre denne operasjonen på dette objektet." Jeg irriterer meg grønn over at dette ikke fungerer. Jeg er sys admin når jeg har prøvd nå i det siste. Er det noen som vet hvor disse skjemaene også ligger fysisk? Veldig veldig takknemlig for litt hjelp... Rogern Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Linken din funker dårlig. Lenke til kommentar
karrog Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Linken din funker dårlig. 9615961[/snapback] hmm.. fungerte når jeg trykket på den nå.. Prøver igjen.. office.microsoft.com/nb-no/outlook/HA010550851044.aspx Endret 2. oktober 2007 av karrog Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Linken funker fortsatt ikke her hos meg. Andre med samme problem? Lenke til kommentar
karrog Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Linken funker fortsatt ikke her hos meg. Andre med samme problem? 9617662[/snapback] Denne da? putt den rett i nettleseren din.. office.microsoft.com/nb-no/outlook/HA010550851044.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå