oophus_3do Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Er man nødt til å betale billettene ved døra nå? If your ticket is not yet paid. Please pay at the entrance on arrival. Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Ja. Det er ikke noe problem. Det er en gjeng med hyggelige personer som lar deg betale ved annkomst. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Vel jeg er litt slapp og har vært opptatt med annet så jeg fikk ikke med meg at fristen var 1200 og ikke 2400, alle de jeg skal dra med har satt av seg på seat mappet og jeg har ikke det, når jeg da betaler i døra, vil det være mulighet for at jeg fortsatt kan sitte ved dem? (Er det evt. mulighet for å kontakte noen og kunne reservere plassen til tross for min elendige evne til å følge med?) Lenke til kommentar
eirlei Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Vel jeg er litt slapp og har vært opptatt med annet så jeg fikk ikke med meg at fristen var 1200 og ikke 2400, alle de jeg skal dra med har satt av seg på seat mappet og jeg har ikke det, når jeg da betaler i døra, vil det være mulighet for at jeg fortsatt kan sitte ved dem? (Er det evt. mulighet for å kontakte noen og kunne reservere plassen til tross for min elendige evne til å følge med?) 9615282[/snapback] jeg tror du kan seate deg, uten å betale. Og deretter betale når du kmr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg