Stingah Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hei Var i dag å skaffa meg ett slikt multimodem og ip-telefoni fra telenor. Men det er bare slikt "opptattsignal" når jeg tar av røret. Inne i multimodemet står det at "telephone" ikke er registrert. Stort rødt kryss Noen som vet om jeg bare skal gi den litt tid, eller bør jeg kontakte telenor? Mvh Lenke til kommentar
adelen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har du aktivert modemet med cd plata ? står det trådløse på ? Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Har du aktivert modemet med cd plata ? står det trådløse på ? 9614868[/snapback] Ja, og ja. Lenke til kommentar
adelen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Er det et service modem (har du hatt ip telefon før ?) Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Nei, har ikke hatt ip-telefoni fra Telenor før. Modemet er ett slik modem som har alt innebygd, modem, router og ip-telefoni. Lenke til kommentar
adelen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 blinker tel lyset ? Skulle ip telefonen aktiveres i dag ? Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Har ikke no tel-lys, men har ett voice-lys.. er vel det samme. Og det er helt mørkt. Lenke til kommentar
adelen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Endret 1. oktober 2007 av adelen Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Hehe, ja men da venter vi å ser. Takk for tipset Lenke til kommentar
sabohn Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Alle bytte av modem hos Telenor etter ca 1.september resulterer i et multimodem. (Speedtouch 780) Selv om det er integrert telefoni i denne så er ikke denne tjenesten aktiv førTelenor gjør den aktiv. Dette skjer ved fjernprovosjonering vha MAC-adressen. (eller en TR-069 sesjon) Så hvis en ikke hadde IP-telefoni fra før så vil det fortsette å være et stort rødt kryss på denne tjenesten. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hvis du har bestilt IP-telefoni hos telenor, må modemets MAC-adresse registreres (står på undersiden av modemet). Ta med deg brukernavnet ditt og gå inn på telenor.no/multimodem. Resten burde være selvforklarende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå