Gå til innhold

Coolpix 5700

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge siklet på dette kameraet,men syntes at prisen har vært litt for høy.

Men så har jeg en kompis som skal på ferie til USA å da må jeg jo benytte sjansen å kjøpe det for ca halve prisen "over there"

Men jeg må vell da kjøpe ny ladder her hjemme? Hvordan ladder er det egentlig jeg skal kjøpe? Og hvor kan jeg kjøpe den? :wink:

Videre lurer jeg på om jeg skal kjøpe ett exstra batteri til kameraet? Eventuelt hvordan burde jeg da velge? forhåpentligvis et batt som jeg kan bruke samme ladder til som orginal batt...

8)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan riktig nok få en CP5700 betydelig billigere i USA, men ofte gjelder det strippede modeller uten tilleggsutstyr av noe slag.

Laderen er ikke noe problem, den funker på spenninger fra 100Volt til 240Volt 50-60Hz. Du må bare ha en overgang til pluggen.

Problemet med å kjøpe i utlandet er når du får feil på kamera. I Norge får du i beste fall sk ett års verdensgaranti på kamera kjøpt i utlandet.

Kjøper du kamera i Norge, har du 5 års reklamasjonsrett på feil og mangler med kamera.

Hvis du får feil med kamera, blir ofte reparasjonen dyr og ventetiden lang.

Når det gjelder ekstrabatteri, så har jeg kjøpt et Lithiumbatteri hos Clas Ohlson, 2CR5, til kr 89,-.

Det varer ca tre ganger lengere enn det oppladbare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...