sverrelerre Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Har lagt inn større versjoner av 26. og 28. oktober nå - jeg la inn små versjoner i første omgang fordi jeg ikke regnet med at folk ville være interessert... :-) Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har lagt inn større versjoner av 26. og 28. oktober nå - jeg la inn små versjoner i første omgang fordi jeg ikke regnet med at folk ville være interessert... :-) Takk! Jeg liker begge to, bra gjort! Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Bilde mandag 29. oktober: Gatelykt i Torshovparken edit: lastet opp en noe modifisert versjon Endret 30. oktober 2007 av sverrelerre Lenke til kommentar
marekz Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Stilig bilde. Bra komponert. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Bilde 30. oktober: Morgenutsikt fra balkongen min... 0,3 sek og f/8. Har justert saturation og levels noe. Endret 31. oktober 2007 av sverrelerre Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Bilde onsdag 31. oktober: Tok dette bildet av gårsdagens soloppgang. Fikk ikke lastet det opp i går kveld (var forumet nede?), så jeg poster det nå. De siste bildene mine har vel vært preget av lite tid og en ny interesse for telelinsa mi:-) Jeg har hatt det veldig artig med oktoberfesten min, har lært masse! Takk til alle som tok seg tid til å kommentere samt alle dere som har vært med og postet flotte og inspirerende bilder. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Gratulerer med vel gjennomført Oktoberfest. Husk å legge dine 3 beste i Galleriet. Se mer her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå