marekz Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Bilde fredag 19. oktober: Leker meg litt mer med lange åpningstider:-) Denne gangen 15 sekunder og f/5,6. Tøft! Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Bilde lørdag 20. oktober: "silkesvarten" Hvorfor er det slik at alle hester ser så triste ut? 1/1600 sek & f/1.4 Bilde søndag 21. oktober: Synes disse dråpene var stilige, tok bilde av dem på 1/125 sek & f/5.6. Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 20-21. oktober var veldig bra. God utnyttelse av objektivet! Lenke til kommentar
morva Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 likte søndagsbildet veldig godt. Flotte linjer, og dråper! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 likte søndagsbildet veldig godt. Flotte linjer, og dråper! Enig. det var veldig tøft Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Bilde mandag 22. oktober: Tar en enkel utvei i dag; utsikten fra balkongen... 25 sek & f/7,1 Lenke til kommentar
Steve-O- Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Skal ikke begynne å prøve å kommentere alle de flotte bildene dine, Sverrelerre, for det her er knallbra... Du har en god evne til å få med ikke bare motivet, men også tanken/stemningen bak,godt representert i farger og lys. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Skal ikke begynne å prøve å kommentere alle de flotte bildene dine, Sverrelerre, for det her er knallbra... Du har en god evne til å få med ikke bare motivet, men også tanken/stemningen bak,godt representert i farger og lys. Takker for alle hyggelige kommentarer:-) Det er masse å gjøre på jobb & med studier for tiden, så det er vanskelig å finne tid til å ta bilder hver dag. Men jeg har hatt det veldig artig med foto denne måneden, og har lært masse. Så jeg skal prøve å fullføre oktoberfesten med stil og laste opp bilder hver dag også resten av måneden... Lenke til kommentar
kimare Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Veldig bra samling du ghar fått her. Faktisk vanskelig å finne en favoritt her er det flere. Lenke til kommentar
marekz Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 20. og 21. oktober likte jeg veldig bra. Spesielt dråpene. Bildene dine er veldig inspirerende, jeg lærer mye bare av å se på dem! Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Tusen takk for de hyggelige kommentarene:-) Bilde tirsdag 23. oktober: Lite tid til foto for tiden, men jeg likte den fine månen i Oslo i kveld. Tok dette bildet av et gatehjørne på Torshov, 15 sek @ f/5.6 Endret 24. oktober 2007 av sverrelerre Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Bilde onsdag 24. oktober: "årets siste løvetann" Jeg fant det som bare må være årets siste løvetann, den så litt ensom ut... 1/200 sek @ f/1,4 Tillater meg også å vise mitt andre alternativ i dag: Endret 24. oktober 2007 av sverrelerre Lenke til kommentar
kimare Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg liker månebildet. Astrolys effekten ses flere plasser. Jeg synes kanskje løvetannbildet ble litt grøtete, noe som ikke helt kledde dette bildet. Muligens bedre i farger? Jeg ser du er inspirert av morva's gatelykter . Ditt ble bra det også. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Bilde torsdag 25. oktober: Fant disse trærne i Torshovdalen, 1/100 sek og f/2,5 + polafilter. Edit: takk for tilbakemelding kimare, jeg er helt enig i at løvetannbildet ble for grøtete, jeg slenger ofte på for mye kontrast i s/h-bilder, og her funka det ikke helt... Endret 25. oktober 2007 av sverrelerre Lenke til kommentar
marekz Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Som vanlig mye bra fra deg, sverrelerre. Fra 24. oktober likte jeg lyktestolpe-bildet best. Fine farger på bildet fra 23. også. Veldig bra! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Mye bra, det siste var kult Lenke til kommentar
kimare Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Trærne var veldig bra Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Har ikke postet på noen dager nå, jeg har vært på rypejakt i helga. Da var fokuset på jakt og ikke foto, og det ble nesten ikke tatt noen bilder... Men jeg laster allikevel opp et fra fredag og et fra søndag siden det nå en gang var min noe ambisiøse målsetning å poste et bilde hver dag... Bilde fredag 26. oktober: Var på jakt ikke langt fra Jotunheimen, og på fredag var vi veldig heldige med været. Litt kjedelig bilde, men utsikten var fin. 1/125 sek, f/6,3 og polafilter. Bilde søndag 28. oktober: Vi ga oss tidlig i dag pga elendig vær og lite fugl. Her tar vi kaffe & sjokoladepause, så jeg dro for en gangs skyld kameraet opp av sekken... Synes dette bildet er en god test på objektivet, det skal visstnok være veldig uskarpt i hjørnene vidt åpent. Dette bildet er tatt på f/1,4, og jeg synes egentlig hjørneskarpheten er OK (ihvertfall tilstrekkelig). 1/320 sek og f/1,4. Endret 28. oktober 2007 av sverrelerre Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 To pene bilder, likte det siste veldig godt Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kunne tenkt meg å se 26. og 28. i større utgaver. Spesielt 28. ser bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå