sverrelerre Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Må si at du presenterer mange flotte bilder, sverrelerre. Du har helt klart et øye for gode motiver med tilhørende komposisjon new_yes.gif Takk for det Jeg har hatt det veldig gøy med foto de siste dagene, artig & lærerikt. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Bilde torsdag 11. oktober: "urban frustration" 13 sek, f/11, ISO 200 Endret 11. oktober 2007 av sverrelerre Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Like dette! Opp alle dere frustrerte! Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Gir en gufs fra Berlin på 60 tallet. Artig samtidsdokumentasjon fra verdens rikeste land! Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Gir en gufs fra Berlin på 60 tallet. Artig samtidsdokumentasjon fra verdens rikeste land! Da har jeg fått formidlet det jeg ville, det er tatt utenfor Sinsen t-banestasjon, stusselig byggeplasslignende sted. Tar en liten pause nå, drar på hyttetur for helga. Satser på å laste opp helgas bilder på søndag! Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Synes du har mange flotte fotografier Dykkerene er favoritten min foreløpig. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Har som tidligere nevnt vært på hyttetur i helga, dermed kommer nå helgas fangst i dag. Bildemessig var helgen preget av festbilder o.l., så jeg har ingenting fra fredag... Fra lørdag & søndag ble jeg muligens mest fornøyd med disse: Bilde lørdag 13. oktober: "Blåner" Bilde fra Augunshaug, nær Høgevarde i Buskerud, kanskje litt intetsigende bilde, men jeg syntes det var et flott sted 1/200 sek, f/8 og polafilter. Bilde søndag 14. oktober: "Urørt natur" Utsikt over Noresund, med høyspentmast i forgrunnen. Jeg stod i det åpne såret i naturen som heter Norefjell Alpinanlegg... 1/160 sek og f/14 Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har som tidligere nevnt vært på hyttetur i helga, dermed kommer nå helgas fangst i dag. Bildemessig var helgen preget av festbilder o.l., så jeg har ingenting fra fredag... Fra lørdag & søndag ble jeg muligens mest fornøyd med disse: Bilde lørdag 13. oktober: "Blåner" Bilde fra Augunshaug, nær Høgevarde i Buskerud, kanskje litt intetsigende bilde, men jeg syntes det var et flott sted 1/200 sek, f/8 og polafilter. Bilde søndag 14. oktober: "Urørt natur" Utsikt over Noresund, med høyspentmast i forgrunnen. Jeg stod i det åpne såret i naturen som heter Norefjell Alpinanlegg... 1/160 sek og f/14 Like begge, men særlig lørdagens. Liker sånne bilder med lag på lag i. Lenke til kommentar
marekz Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Bilde mandag 8. okt: "Olympia" En gammel & velholdt Opel på Sinsen. 1/60 sek, f/4, ISO 200. Veldig fin og "ren" komposjon. Generelt veldig bra bilder. Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Likte begge disse, særlig "blånene". Stativ? Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Takk for hyggelige tilbakemeldinger Jeg er også mest fornøyd med lørdagens bilde, mens både fredag og søndag var lite produktive på bildefronten. Sojourner2 Posted Today, 19:14 Likte begge disse, særlig "blånene". Stativ? Nope, bildet av blånene er tatt på 1/200 sekund, så ikke behov for stativ slik jeg vurderer det. Orka heller ikke å dra stativ opp på fjellet der... Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Bilde mandag 15. oktober: Televerkets gode gamle telefonkiosker står fortsatt Tror absolutt ingen bruker dem lenger, men de står fortsatt utplassert noen steder... 6 sek, f/13 Endret 15. oktober 2007 av sverrelerre Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 På Kastrup har man plassert noen røykekiosker ved baggasjeutlevering av størrelse telefonkiosk. Kanskje dit de skal? Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Bilde onsdag 17. oktober: "Akersælva bai nait" Er vel egentlig inne i en liten tripod-periode for tida, synes det er artig å ta bilder etter sola har gått ned:-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Dette synes jeg ble veldig vellykket (17.10). Fine farger osv. Tom Lenke til kommentar
morva Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Flotte bilder. Liker "Blåner" og "Akerselva bai natt" veldig godt! Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Bilde torsdag 18. oktober: "think pink" Blir ofte inspirert av fantastiske light painting-type bilder på flickr og lignende steder, men er bare sånn passe fornøyd med dette. 30 sek, f/3,5 Lenke til kommentar
marekz Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kult! Hvordan gjorde du dette? Hva er det lilla lyset? Lasta ned bildet for å se exif, men der fant jeg ikke noe...? Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Kult! Hvordan gjorde du dette? Hva er det lilla lyset? Lasta ned bildet for å se exif, men der fant jeg ikke noe...? Hm... mulig elements fjerner exif når man lagrer for web? Uansett tatt på 30 sek, f/3,5, iso 200. Ingen etterbehandling, kun raw-konvertering. Lyset du ser er faktisk et LED-lys med en rosa plastlapp teipa over som jeg snurra litt rundt mens lukkeren var åpen.... Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Bilde fredag 19. oktober: Leker meg litt mer med lange åpningstider:-) Denne gangen 15 sekunder og f/5,6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå