TST Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Effektiv likvidering. Se videoen Lenke til kommentar
thomaszito91 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Gleder meg så SYYYYYYKT Lenke til kommentar
NAX228 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Forhåndsbestillte til PS3 i går. Dette blir helt rått!! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Føles som jeg er den eneste gamern på planeten som ikke er gira på dette spillet her, syns ikke jeg har sett nok gameplay til å gjøre opp min mening om hvordan det er å spille spillet. Flotte omgivelser, men jeg vil også kunne gjøre flotte ting i de. Har ikke sett mye til sniking hos denne snik morderen.... Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er da et par video'er ute med sniking for å ta livet av en fyr. Men det er veldig mye action også må jeg si meg enig i, men tror det kan bli en ok balanse i det. gleder meg til spillet, mest fordi jeg liker å løpe rundt uten mål og mening, bare utforske friheten, noe som det ser ut til å bli ganske mye av i dette spillet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det her kommer til å bli skamgøy! Gleder meg skikkelig! Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Gleder meg som en hund; bare så synd at det ble utsatt til PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg