zahlinen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hei, har en vectra 2,0i bilcross bil.. Jeg plages med at den kutter når jeg har full gass, ikke hver gir full gass, det er helst når jeg kjører og har full gass, men får det også fram når jeg ruser hardt. Det er akkurat som den ikke får bensin, men har tro på at det er noe elektrisk. Og i starten var det etter en nedoverbakke, men nå er det hele tida. Ting jeg har skiftet: Bensinpumpe Bensinpumpe relè Fixa luftinga til tanken Hjerne føler på gassen (usikker hva den heter, den står på innsuget og er koplet til gassen) Veivhusføler LMM Tips til andre ting jeg kan skifte? Har en delebil med samme motor! Noen som har vært borti det samme? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Hei, har en vectra 2,0i bilcross bil.. Jeg plages med at den kutter når jeg har full gass, ikke hver gir full gass, det er helst når jeg kjører og har full gass, men får det også fram når jeg ruser hardt. Det er akkurat som den ikke får bensin, men har tro på at det er noe elektrisk. Og i starten var det etter en nedoverbakke, men nå er det hele tida. Ting jeg har skiftet: Bensinpumpe Bensinpumpe relè Fixa luftinga til tanken Hjerne føler på gassen (usikker hva den heter, den står på innsuget og er koplet til gassen) Veivhusføler LMM Tips til andre ting jeg kan skifte? Har en delebil med samme motor! Noen som har vært borti det samme? Takker for alle svar 9614336[/snapback] sjekket tankpumpen? bensintrykksregulatoren? vakuumlekkasje? tett bensinfilter? Endret 2. oktober 2007 av DaButcher Lenke til kommentar
zahlinen Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei, har en vectra 2,0i bilcross bil.. Jeg plages med at den kutter når jeg har full gass, ikke hver gir full gass, det er helst når jeg kjører og har full gass, men får det også fram når jeg ruser hardt. Det er akkurat som den ikke får bensin, men har tro på at det er noe elektrisk. Og i starten var det etter en nedoverbakke, men nå er det hele tida. Ting jeg har skiftet: Bensinpumpe Bensinpumpe relè Fixa luftinga til tanken Hjerne føler på gassen (usikker hva den heter, den står på innsuget og er koplet til gassen) Veivhusføler LMM Tips til andre ting jeg kan skifte? Har en delebil med samme motor! Noen som har vært borti det samme? Takker for alle svar 9614336[/snapback] sjekket tankpumpen? bensintrykksregulatoren? vakuumlekkasje? tett bensinfilter? 9619073[/snapback] Takker for tips, men har funnet feilen nå.. det var luftslangen mellom lmm og innsuget som ikke var helt i stillig og dermed sugde seg flat ved pådrag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå