Hapo Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 har tenkt til å prøve å bygge et kabinett (igjen)! ville egentlig bare hører om noen hadde noen forslag/forbedringer til det jeg allerede har tegnet. HK og alt det der kommer på et nytt plan oppå det tegnede mvh meg Lenke til kommentar
thomaszito91 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ser bra ut dette, hva skal du bygge på? materiale Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Så drit tøft ut. Har du tilgang på godt verktøy- blir jo jobben mye enklere. Verktøy er jo 2/3 av jobben vil jeg si! Lenke til kommentar
Hapo Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 takker, har en del 1,5cm plater med furu, så tenker det blir det, eller skal jeg høre med en kamerat/byggfag på skolen om å sage på en stor sag, alle de andre gangene jeg har prøvd meg er det saginga mi som har ødelagt :/ men er litt redd for hardiskene da, ble ikke mye plass mellom dem og radiatoren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå