Pest^N Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg skal skaffe meg en Q6600 G0 til 3,6 GHz, og ønsker meg et godt og stabilt hovedkort uten nevneverdige problemer. Alternativer: Asus P5K Deluxe/Premium Har hørt at det er en del problemer knyttet til Asus p5k Premium, og vurderer en Deluxe i stedet, de er vel nesten umulige å få tak i for tiden siden de fases ut. Gigabyte P35 DQ6 Dette er visstnok et kort som har fått veldig bra reviews med tanke på kvalitet og overklokking, eller hva? X38 - basert chipset med DDR2 og PCI-e 2.0? Her har vi kandidater som Gigabyte og Asus som stiller sterkt. Gigabyte GA-X38-DQ6. Hva med Abit? Siden jeg ikke ønsker å betale ekstra for DD3 er dette et alternativ? Andre alternativer? Hva slags RAM bør man gå for de ulike kortene? Skal kjøre 6400 @ stock (400 mhz) og satse på 3,6 GHz. Det burde ihvertfall holde frem til høsten neste år. Skjermkort blir i førstse omgang 8800GTX, så får vi se hva som kommer ut av high-end releasen til Nvidia de neste månedene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå