MrLee Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nå, de representerer kvinner de in gode mann. I alle fall så tror de det selv. Du får mene at det er så feil som du vil, men jeg tror nok at Ottar har en finger med i spillet her. Så lett slipper du ikke. Hvilke kvinner er det de representerer og hvilken part er disse kvinnene i denne saken? 9621108[/snapback] At han sier at Ottar tror de representerer kvinner, er ikke det samme som at han mener det samme som Ottar... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 At han sier at Ottar tror de representerer kvinner, er ikke det samme som at han mener det samme som Ottar... Joda, jeg la merke til forbeholdet. Det er symptomatisk at ingen tør vedkjenne seg Rotta i et offentlig forum. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 At Ottar tror de snakker på vegne av kvinner generellt er vel ikke akkurat en veldig stor nyhet? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Hva om det er snakk om gigolo-virksomhet? Hvem prater for vedkommede da? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Forby sex-salg, ikke sex-kjøp om man først skal forby noe. Det blir som å tillate salg av narkotika, men ikke tillate bruken. Hva i allverden oppnår man ved å straffe brukerne? Tilbudet vil jo fortsatt eksistere så mye det bare vil. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det blir som å tillate salg av narkotika, men ikke tillate bruken. Hva i allverden oppnår man ved å straffe brukerne? Tilbudet vil jo fortsatt eksistere så mye det bare vil. Man går etter prinsippet at man ikke skal slå hardest ned på den svakeste part. Ved prostitusjon anser man den prostituerte som den svake part. Ved salg av narkotika ser man kjøperen som den svake part. Uansett hvor mye man ønsker prostitusjonen bort så har den eksistert i alle samfunn og det er helt urealistisk at den skal forsvinne bare ved et vedtak. Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 At Ottar tror de snakker på vegne av kvinner generellt er vel ikke akkurat en veldig stor nyhet? 9622766[/snapback] Ottar består ikke av kvinner ... de ble født som hunkjønn og de var kanskje kvinner en gang; men nå er de bare et gjeng kjønnsløse mannehatere. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Typisk norsk med en slik lov. I stedet for å prøve å løse problemet med roten, feier vi det bare under teppet. Hvis de tror at det blir vanskeligere å få kjøpt sex med denne loven tar de grundig feil. Ja til offentlige bordeller med krav til sikkerhet og renslighet! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Nå, de representerer kvinner de in gode mann. I alle fall så tror de det selv. Du får mene at det er så feil som du vil, men jeg tror nok at Ottar har en finger med i spillet her. Så lett slipper du ikke. Hvilke kvinner er det de representerer og hvilken part er disse kvinnene i denne saken? 9621108[/snapback] Ottar representerer kvinner generelt. Nå har ikke kvinner generelt en part i denne saken annet enn at mange kvinner er prostituerte. Ottar er jo også av den oppfattning at det kun er kvinner som er prostituerte - noe som selvsagt er en sannhet med modifikasjoner. Jeg er på ingen som helst måte enig med Ottar, men jeg tror nok at Ottar har en finger med i spillet denne gangen som alle andre ganger liknende tema har blitt bragt på banen. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ottar representer ikke kvinner generelt. Ottar representerer kvinner med et mannsfiendlig syk. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Forby sex-salg, ikke sex-kjøp om man først skal forby noe. Det blir som å tillate salg av narkotika, men ikke tillate bruken. Hva i allverden oppnår man ved å straffe brukerne? Tilbudet vil jo fortsatt eksistere så mye det bare vil. 9623511[/snapback] Ikke lek blind. Hvorfor trekker du paraleller mellom disse to sakene? Hvorfor skal du alltid dra inn narkotika ditt, narkotika datt? Om du virkelig er så engasjert for liberalisme, så håper jeg inderlig at du er med i ørten forskjellige politiske verv og. Hva oppnår vi med å straffe brukeren? Tja. Hva vet jeg. Hva oppnår vi ved å straffe en som har dømt for drap, eller en butikktyv? Det har en liten, prevantiv effekt. I tilleg for det å folk til å innse at dette kansje er galt. Om ikke etisk, så gjerne moralskt. Som sagt, den svake parten her, er de prostituerte. Om du først er tvunget ut på gaten, og ikke har noe annet valg enn å selge deg, er det da rettferdig at du blir nedverdighet av politet, kastet i fengsel og markert som; "Hore", på rullebladet? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Så om det ikke er tvang, så er det greit? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Forby sex-salg, ikke sex-kjøp om man først skal forby noe. Det blir som å tillate salg av narkotika, men ikke tillate bruken. Hva i allverden oppnår man ved å straffe brukerne? Tilbudet vil jo fortsatt eksistere så mye det bare vil. 9623511[/snapback] Ikke lek blind. Hvorfor trekker du paraleller mellom disse to sakene? Hvorfor skal du alltid dra inn narkotika ditt, narkotika datt? Om du virkelig er så engasjert for liberalisme, så håper jeg inderlig at du er med i ørten forskjellige politiske verv og. Hva oppnår vi med å straffe brukeren? Tja. Hva vet jeg. Hva oppnår vi ved å straffe en som har dømt for drap, eller en butikktyv? Det har en liten, prevantiv effekt. I tilleg for det å folk til å innse at dette kansje er galt. Om ikke etisk, så gjerne moralskt. Som sagt, den svake parten her, er de prostituerte. Om du først er tvunget ut på gaten, og ikke har noe annet valg enn å selge deg, er det da rettferdig at du blir nedverdighet av politet, kastet i fengsel og markert som; "Hore", på rullebladet? 9626354[/snapback] Du tror det at mennesker slutter å ha lyst på sex hvis det blir forbudt? Tror du virkelig på det du selv sier? Mennesker kommer til å ha lyst på sex enten det er forbudt eller ikke. Hvorfor mener du at det er så forferdelig at folk kjøper sex? Eier ikke jeg min egen kropp? Hvis jeg ønsker å selge penisen min til kvinner eller menn, hvorfor skal DU fortelle meg at det er syndig, umoralsk og ulovlig? Det er ikke forbudt å ha sex i dette landet enda, det er heller ikke ulovlig å ha uforpliktende sex i dette landet. Hvorfor skal det da være ulovlig med uforpliktende sex bare fordi at penger bytter hender i prosessen. Altså det er ikke forbudt for meg å dra på byen å spandere noen drinker på ei jente, ta henne med meg hjem og pule henne hele natta. Hvorfor er det så mye værre at jeg isteden for å spandere drinker på henne på byen, tar henne med hjem, har sex med henne og sender henne av gårde med penger i lommeboka? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Jadda. 9626428[/snapback] Har jeg skrevet at forbud er løsningen? Imo, sex burde være lovlig. Man burde få inn bordeller, få vekk lysskyheten, få inn leger og legeærkleringer. Der har du en løsning på verdens eldste bedrift. Det som gjør meg irrtert, er når folk skal trekke inn narkotikadebatten. Har jeg sagt at JEG mener det er umoralskt? Folk flest mener, men jeg kan, med hånden på hjeret, innrømme at jeg ser ned på samtlige 'horebukker', som holder på nå, med tanke på hvilken tillstand denne 'bedriften', er i. Endret 3. oktober 2007 av J@cob Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du tror det at mennesker slutter å ha lyst på sex hvis det blir forbudt? Tror du virkelig på det du selv sier? Mennesker kommer til å ha lyst på sex enten det er forbudt eller ikke. Hvorfor mener du at det er så forferdelig at folk kjøper sex? Eier ikke jeg min egen kropp? Hvis jeg ønsker å selge penisen min til kvinner eller menn, hvorfor skal DU fortelle meg at det er syndig, umoralsk og ulovlig? Det er ikke forbudt å ha sex i dette landet enda, det er heller ikke ulovlig å ha uforpliktende sex i dette landet. Hvorfor skal det da være ulovlig med uforpliktende sex bare fordi at penger bytter hender i prosessen. Altså det er ikke forbudt for meg å dra på byen å spandere noen drinker på ei jente, ta henne med meg hjem og pule henne hele natta. Hvorfor er det så mye værre at jeg isteden for å spandere drinker på henne på byen, tar henne med hjem, har sex med henne og sender henne av gårde med penger i lommeboka? 9626428[/snapback] Har jeg skrevet at forbud er løsningen? Imo, sex burde være lovlig. Man burde få inn bordeller, få vekk lysskyheten, få inn leger og legeærkleringer. Der har du en løsning på verdens eldste bedrift. Det som gjør meg irrtert, er når folk skal trekke inn narkotikadebatten. 9626525[/snapback] Kanskje ikke, men jeg tolket dette som at du mente at forbud var løsningen. Hva oppnår vi med å straffe brukeren? Tja. Hva vet jeg. Hva oppnår vi ved å straffe en som har dømt for drap, eller en butikktyv? Det har en liten, prevantiv effekt. I tilleg for det å folk til å innse at dette kansje er galt. Om ikke etisk, så gjerne moralskt. Som sagt, den svake parten her, er de prostituerte. Om du først er tvunget ut på gaten, og ikke har noe annet valg enn å selge deg, er det da rettferdig at du blir nedverdighet av politet, kastet i fengsel og markert som; "Hore", på rullebladet? Men ser nå at jeg kanskje missforsto uten at det var intensjonen. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kanskje ikke, men jeg tolket dette som at du mente at forbud var løsningen. 9626551[/snapback] Burde kansje ha ordlagt mine intensjoner, og meninger, enda klarere for å unngå misstolkninger. Jeg beklager Men ser nå at jeg kanskje missforsto uten at det var intensjonen. 9626551[/snapback] Hihi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå