Gå til innhold

Miniserie av hester


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hyggelig å se at du fremdeles leker med litt annerledes uttrykk, kattekwinnen. Du begynner å få taket på det, og har forstått estetikken i det uttrykket du skaper. Jeg synes disse bildene er vellykede eksempler. Spesielt det første fungerer veldig bra for meg. De to andre er litt så som så, men det blir feil å påpeke feil som en liten bit av et hus og slike detaljer. Det er ofte de som utgjør mye av estetikken i denne genren. Likevel så forholder jeg meg litt likegyldig til de to siste bildene, selv om ikke på noen måte er direkte dårlige. De er bare klart dårligere enn det første.

Hvilket av dine etterhvert mange kameraer er du har brukt? Kan det være Brownien?

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger, begge to. Alltid kjekt at noen andre også liker det jeg liker :) Jeg er enig i at det første er b(h)est, men synes de andre to er brukende òg. Det er i utgangspunktet ikke noe forfra/bakfra-poeng fra min side.

 

Hvorfor alltid ta bilde av hodet på hesten? :!:

 

Brownie, nei, har jeg komt noe lengre med den tror du? :cry:

Er objektiv-teknologien jeg laget av et knust Lomo, et adapter og diverse fra Biltema + fugemasse ;) På 350D.

Lenke til kommentar
det blir feil å påpeke feil som en liten bit av et hus og slike detaljer. Det er ofte de som utgjør mye av estetikken i denne genren.

9614228[/snapback]

Husbiten på rompebildet tok jeg med med vilje, på grunn av balanse :) Og uten at jeg kan si hvorfor, liker jeg å ha det litt sånn. Ikke helt "perfekt".

Lenke til kommentar

For meg totalt ukjent "teknologi" mht bildekvalitet og jeg aner ikke hvordan du har fått frem dette, men bilde #1 syns jeg var direkte stilig.

 

#2 Rompa er grei den og gir et fint drag mht. bevegelse og dynamikk,

 

#3 her fant jeg ikke noe (sorry )

 

Fin teknikk du har, særegen, så ta vare på den !

 

/L

Lenke til kommentar
Hva skjedde med Lomo'en  :cry:

 

På tide med å modde brownien, kanskje? Jeg lurer på om jeg skal bygge pinhole av en slik.

9615185[/snapback]

 

Det var ikke min, kjøpte en fra eBay som allerede hadde tatt kvelden. Høres spennende ut med pinhole av brownie! Skulle ønske jeg også kunne være i stand til det :roll: Eller kommer du til Øynå snart, hint *samarbeidsprosjekthint* :innocent:

Lenke til kommentar
Hva skjedde med Lomo'en  :cry:

 

På tide med å modde brownien, kanskje? Jeg lurer på om jeg skal bygge pinhole av en slik.

9615185[/snapback]

 

Det var ikke min, kjøpte en fra eBay som allerede hadde tatt kvelden. Høres spennende ut med pinhole av brownie! Skulle ønske jeg også kunne være i stand til det :roll: Eller kommer du til Øynå snart, hint *samarbeidsprosjekthint* :innocent:

9620171[/snapback]

Vi kan jo samarbeide om mye rart, pus. Prrrrr ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...