WaterMarked Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Den er ikke ferdig, jeg sliter med å få lydene til å ''flyte'' sammen. Noe som de ikke gjør 100% nå. Ikke helt fornøyd med hvordan slutten på mp3'en begynner, men synes selve slutten ble bra. http://www.speedyshare.com/968482131.html Hva synes du om stevningen lydene gir?? Håper det faller i smak. Endret 1. oktober 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg vill helst vite hva slags sjanger det er før jeg laster den ned Orker ikke hvis det ikke er den sjangeren jeg hører på Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Eksperimentalt, tror jeg. Vet ikke hva sjanger den er. Orker ikke hvis det ikke er den sjangeren jeg hører på Hvorfor det? Viss du ikke liker det du hører så kan du heller si meg hvor den hører hjemme. Eller si hva du ikke liker, så kan jeg se om den passer inn. Og tredje valg er å åpne den istedenfor å laste den ned så slipper du og det problemet. Endret 2. oktober 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Litt lyst og gnagende for ørene mine.. til tider pent.. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Syns det var ganske tøft jeg, men litt mer dynamikk hadde kanskje gjort seg, kan bli litt skjærende. Men absolutt ikke dumt. Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Herlig cheesy synthbruk. Liker det før det blir alt for melodiøst og faen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Synes det var rimelig kjedelig og null dynamikk. Stå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå