Republic3D Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Nå har du muligheten til å skaffe deg den atomvåpen basen du alltid har drømt om! For 1.5 millioner dollar så kan kjøpe denne basen på ebay. Missiler følger dessverre ikke med, men prisen kan man vel ikke si noe på. Noen gode forslag til hva man kunne brukt denne til? aner ikke om dette er riktig kategori å poste dette i... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Haha, det var da som søren. :!: I amerika så alt virkelig alt gå an. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 hadde kjøpt det på flekken om jeg hadde hatt penga ! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 hadde kjøpt det på flekken om jeg hadde hatt penga ! 9613781[/snapback] Jeg også... hehe Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Han som selger basen har aldri solgt noe for over 60 dollar før på eBay.. Noen ganger må man jo gå litt høyere opp på rangstigen. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Selv om det hadde vært kult å eid en slik base, så aner jeg ikke hva jeg skulle gjort med den... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Den ultimate paintball/softgun banen? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Konvertere hele basen til en diger underjordisk enebolig... hadde vært nice. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Mange perfekte hjemmekinoer. (ingen sure naboer å tenke på, eller noen plagsom sol som lyseer igjenn om vinduer) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Den ultimate paintball/softgun banen? 9616176[/snapback] Tenkte på det samme.. Fy søren så fett det hadde vært! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 "Vi ser for oss at området blir plukket opp av en halvgal millionær med mye penger og mye fantasi, som ønsker et helt område for seg selv der han kan leke James Bond i "From Russia With Love" uten å bli forstyrret." Haha Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Ett sted må man starte sitt onde imperium Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 *Kjøpe* Hadde jeg hatt pengene til dette hadde jeg faktisk kjøpt den. Makan til fetere sted skal manlete lenge etter. Underjordiske bygninger, rakettsiloer og stor eiendom er jo som skapt for et hvert ondt geni. Å innrede basen som sin egen enebolig må jo bare være bra. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Fyfaen så kult! Den ville jeg hatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå