Josten Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg har lastet ned den nyeste detonator-driveren. Da den skulle innstaleres kom det en melding om at det allerede var nvidia drivere inne. I enhetsbehandlingen står det at driverne 2.9.5.8. brukes. Jeg har selv ikke innstalert disse, men regner med at de følger med xp som standarddrivere. Hvordan avinnstalerer jeg disse? prøvde avinnstalerknappen i enhetsbehandling, men da maskinen startet opp igjen var de der fremdeles. Eller skal jeg bare ignorere meldingen og innstalere de nye oppå de gamle? Jeg gjorde det for en tid tilbake, men da ble maskinen fryktelig ustabil. Lenke til kommentar
Skypond Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Søk på :google: etter detonator destroyer. Denne vil avinstallere driverene dine. Er usikker på om den støtter XP enda hvis det er det op. systemet du kjører. Men søk så får du se :-) Lenke til kommentar
getit Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 "Den som søker får se" - mener mange :o Jeg søker stadig uten å finne svar Men fortsett å søke, - ellers kommer du i unåde når du spør Lenke til kommentar
Josten Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Den støtter ikke xp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 http://files.guru3d.com/dd/dd.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå