enden Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har to favner 30 cm ved jeg helst skulle hatt i sekker. Er det noen som ved hvor jeg får tak i sekker og en stablekasse til disse? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Felleskjøpet kanskje, om du har ein slik i nærleiken. Redigert: Dei har noko forskjellig slikt på nettsida si iallfall: http://felleskjopet.no/trade/productlist/805/ Endret 1. oktober 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Det var visst bare papir i kurante størrelser på hjemmesidene. Det er ikke brukbart når sekken skal håndteres litt. Får svinge innom og sjekke om de har nett også. Hvis noen andre har gode råd så bare sleng de ut Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg ville tro at Plantasjen kanskje har det, men jeg vet ikke. Kan jo alltids høre med de. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det var visst bare papir i kurante størrelser på hjemmesidene. Det er ikke brukbart når sekken skal håndteres litt. Får svinge innom og sjekke om de har nett også. Hvis noen andre har gode råd så bare sleng de ut 9623035[/snapback] Felleskjøpet har garantert vedsekker i netting, selv om det kanskje ikke vises på nettsida. Andre landbruks-forhandlere i nærområdet (AK-maskiner, Eikmaskin osv.) har sikkert også. Den "vedsekk 40l" nederst der er garantert netting, papirsekker brukes overhodet ikke til ved -de blir for tette, så veden tørker ikke godt nok. De har nok 60/80 liters-sekker også, skal du se, f.eks. på neste side.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå