Gå til innhold

Blod i bf2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

Det er bittelitt blod i Bf2 faktisk. Npr jeg skyter noen med L9 f.eks. Viss jeg treffer hodet, og holder museknappen inne. For viss man holder museknappen inne, kan man se om man treffer. Og en gang når jeg traff en i hodte, så jeg faktisk noe rødt som kom.

Lenke til kommentar
Det er bittelitt blod i Bf2 faktisk. Npr jeg skyter noen med L9 f.eks. Viss jeg treffer hodet, og holder museknappen inne. For viss man holder museknappen inne, kan man se om man treffer. Og en gang når jeg traff en i hodte, så jeg faktisk noe rødt som kom.

Holde knappen inne? Aldri tenkt på.

CoD4 er jo veldig populært, blod så det holder der.

Men jeg liker BF2 uten blod jeg. Det eneste dumme er at du ikke kan skyte to med 1 skudd, kun en av gangen.

Vil du se blod, spill Soldier Of Fortune: Payback. Der får du nok av det!

Lenke til kommentar

Holde knappen inne? Aldri tenkt på.

CoD4 er jo veldig populært, blod så det holder der.

Men jeg liker BF2 uten blod jeg. Det eneste dumme er at du ikke kan skyte to med 1 skudd, kun en av gangen.

Vil du se blod, spill Soldier Of Fortune: Payback. Der får du nok av det!

"To med et skudd" ??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, lærte det at man kan holde knappen inne etter at man har skutt med sniper. Da kan man se om man treffer, for på siktet kommer det jo et sånt lite "blink" når man treffer en fiende eller kjøretøy. Så hvis du holder museknappen inne etter at du har skutt så kan man se om man treffer. Og dette gjorde jeg en gang. Da fikk jeg osgå headshot, og jeg synes jeg så et glimt av blod :)

Forresten, jeg lærte med det at man kan holde knappen inne i en youtube video. Den heter "Sniper School" tror jeg. Ganske mange filmer.

Edit:

@BitFrost^: Det med og skyte to i et skudd går jo ann på ekte og da. Men vet ikke om om det går i Battlefield.

Endret av Spirit99
Lenke til kommentar

Det finnes ikke blod i BF2, det eneste du ser når du treffer noen er røyk. :)

@BitFrost^: Det med og skyte to i et skudd går jo ann på ekte og da. Men vet ikke om om det går i Battlefield.

Du kan lett drepe 2 med ett skudd i BF2. Alt du trenger er en M95 og to idioter som står med en eksplosiv tønne eller sitter i et brennende helikopter :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Du kan lett drepe 2 med ett skudd i BF2. Alt du trenger er en M95 og to idioter som står med en eksplosiv tønne eller sitter i et brennende helikopter :p

Han snakket om å skyte den første så går kula igjennom og treffer en kis bak.. håper du skjønte dette egentlig og at denne posten var unødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...