TrueNo Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har ikke blod i bf2,er det en måte å enable det på? Eller finnes det ikke? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det finnes ikke. Hva er vitsen? Nar du har skutt 1, sa loper du rett til neste/gar i skjul. Du gar ikke bort for a beundre blodet / bade i det, etc xD Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Hadde vært nice da...F.eks å se om han er hitta+reality? Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Skal du ha blod må du spille mods. google it. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Gjør modsa noe annet med spillet,crasher det noen servere eller? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det er vel ikke sa mye blod som spruter overalt i rl heller. iogmed at de har ordentlig polstring, skuddsikker vest o.l. Men litt vil det jo alltid vaere. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Gjør modsa noe annet med spillet,crasher det noen servere eller? http://en.wikipedia.org/wiki/Mod_%28computer_gaming%29 Lenke til kommentar
Vredesbyrd Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 hadde jo vert litt fett med en skikkelig blod splatt på veggen etter et HS men foreksempel M95 Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 BF2 med fear blod... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Project reality modden har jo blod så vidt jeg husker Edit: er forresten den eneste måten å spille BF2 på --very nice Endret 1. oktober 2007 av Cri Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Når du nevner det, så er det faktisk ikke blod i BF2. Har aldri tenkt på det Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Ja, vidunderlig. Man trenger ikke blod for å lage et vidunderlig spill. Foreldre liker jo ikke blod og gørr, så BF2 er tingen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det er bittelitt blod i Bf2 faktisk. Npr jeg skyter noen med L9 f.eks. Viss jeg treffer hodet, og holder museknappen inne. For viss man holder museknappen inne, kan man se om man treffer. Og en gang når jeg traff en i hodte, så jeg faktisk noe rødt som kom. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hadde vært nice da...F.eks å se om han er hitta+reality? Hvis du treffer dør han jo, sådu ser jo om du har treft da. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det er bittelitt blod i Bf2 faktisk. Npr jeg skyter noen med L9 f.eks. Viss jeg treffer hodet, og holder museknappen inne. For viss man holder museknappen inne, kan man se om man treffer. Og en gang når jeg traff en i hodte, så jeg faktisk noe rødt som kom. Holde knappen inne? Aldri tenkt på. CoD4 er jo veldig populært, blod så det holder der. Men jeg liker BF2 uten blod jeg. Det eneste dumme er at du ikke kan skyte to med 1 skudd, kun en av gangen. Vil du se blod, spill Soldier Of Fortune: Payback. Der får du nok av det! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det er bittelitt blod i Bf2 faktisk. Npr jeg skyter noen med L9 f.eks. Viss jeg treffer hodet, og holder museknappen inne. For viss man holder museknappen inne, kan man se om man treffer. Og en gang når jeg traff en i hodte, så jeg faktisk noe rødt som kom. Holde knappen inne? Aldri tenkt på. CoD4 er jo veldig populært, blod så det holder der. Men jeg liker BF2 uten blod jeg. Det eneste dumme er at du ikke kan skyte to med 1 skudd, kun en av gangen. Vil du se blod, spill Soldier Of Fortune: Payback. Der får du nok av det! "To med et skudd" ?? Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Det er vel noe man kan gjøre i cs. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Ja, lærte det at man kan holde knappen inne etter at man har skutt med sniper. Da kan man se om man treffer, for på siktet kommer det jo et sånt lite "blink" når man treffer en fiende eller kjøretøy. Så hvis du holder museknappen inne etter at du har skutt så kan man se om man treffer. Og dette gjorde jeg en gang. Da fikk jeg osgå headshot, og jeg synes jeg så et glimt av blod Forresten, jeg lærte med det at man kan holde knappen inne i en youtube video. Den heter "Sniper School" tror jeg. Ganske mange filmer. Edit: @BitFrost^: Det med og skyte to i et skudd går jo ann på ekte og da. Men vet ikke om om det går i Battlefield. Endret 20. mai 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Kjøleskapmannen Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det finnes ikke blod i BF2, det eneste du ser når du treffer noen er røyk. @BitFrost^: Det med og skyte to i et skudd går jo ann på ekte og da. Men vet ikke om om det går i Battlefield. Du kan lett drepe 2 med ett skudd i BF2. Alt du trenger er en M95 og to idioter som står med en eksplosiv tønne eller sitter i et brennende helikopter Lenke til kommentar
Kaizerlol Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Du kan lett drepe 2 med ett skudd i BF2. Alt du trenger er en M95 og to idioter som står med en eksplosiv tønne eller sitter i et brennende helikopter Han snakket om å skyte den første så går kula igjennom og treffer en kis bak.. håper du skjønte dette egentlig og at denne posten var unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå