Jlona Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Datamaskinen kome til å bli formatert ja(alt vil bli slettet). Kan du huske om du installerte noen nye drivere/programmer før dataen ble slik den er? Og bruker du bearshare? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det eneste jeg instalerte på maskina var noen drivere til webcam sånt .. Men det var med en gang jeg fikk maskina .. Tror ikke jeg brukte bearshare, aner ikke hva det er da, men ..? Lenke til kommentar
sushifisheeh Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg hadde samme problemet, den ville ikke starte opp. Jeg re-formaterte den og nå funker den helt fint Lenke til kommentar
sgarmo Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nesten samme som har skjedd med min miskin..Når jeg starter kommer den i oppstartsmodus(hvor man velger bruker etc..), så står det: " Windows er ikke aktivert, aktivere nå " eller noe sånt, uansett hva jeg trykker (ja/nei) så går den bare tilbake til valget .. Finner ikke XP CD-en min heller .. :S 9619006[/snapback] Prøvde å starte opp maskina nå, men skjermen var bare "not responding".. Noen som vet hva jeg kan gjøre ? Har Product Key men ikke XP cd, hjelper det noe ? 9619557[/snapback] Spørsmålet er jo da hvor du har fått Windows installasjonen din fra? Dersom det er en PC som er kjøpt fra f.eks. Elkjøp så kan du levere PC-en til dem og be om å få fikset dette. Hvis du har kjøpt deler rundt omkring og bygd den selv så må du jo ha fått Windows fra en eller annen person og da kan du vel få lånt den CD-en igjen? Når det gjelder musikk, film o.l. så kan det kanskje bees om å ta sikkerhetskopi av før det blir gjort noe med PC-en, men det vil da koste penger. Kjenner du noen med gode datakunnskaper så kan de få tatt sikkerhetskopi av din PC før du eventuelt setter den opp på nytt (reinstallerer). Lenke til kommentar
marvol Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Fikk den til konf av pappa, og han kjøpte den fra komplett (satte den sammen selv ..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå