Gondul Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg har innstalert dx9.0 på maskinen min, har bare hatt problem med spill osv etter det, hvordan fjerner jeg dx9.0, trur det er noe med rollback, men hvor gjør jeg det, noen som kan hjelpe meg? vil gjerne ha ett kjapt svar, har et jævlig bra spill som jeg bare venter på å få testet. Lenke til kommentar
fredlund Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hvis du kjører Win Me, eller XP så kan du bruke system restore. Spørs hvor lenge siden du installerte dx9. Roll back til tidspunkt før du installerte dx9. Fred. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Dette fikk jeg hjelp og tips om tidligere på forumet. Søk så finner du samme tråden. Lenke til kommentar
soveplast Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Skjønner ikke at dx9 skulle forårsake så mange problemer. Hadde selv problemer, og det hjalp å bare hente ned siste skjerm-/lyd- kort drivere. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Skjønner ikke at dx9 skulle forårsake så mange problemer. Hadde selv problemer, og det hjalp å bare hente ned siste skjerm-/lyd- kort drivere. Betaen skapte problemer for mitt system. Lenke til kommentar
soveplast Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Vel det står jo også i advarselen sikkert da at de ikke tar ansvar for sånt i beta osv... (?) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Har brent meg en gang på system restore. Prøvde å få bort mediaplayer9 beta'n, og restore til punktet før, som var flere uker bakover i tid. Det viste seg da at ALLE .exe-filer som var lagt inn i mellomtida bare forsvant! F.eks. fant jeg ikke igjen .exe til neverwinter nights eller noen av spillene jeg hadde installert siden da, and the list goes on and on... Snarveiene på desktopen linka til filer som ikke fantes mere osv. Ingen andre filer, bare exe-filene til diverse programmer. Merkelig? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Her kan du laste ned DirectX9.0 Uninstaller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå