marenda Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har bestilt en nokia 1208 fra www.mshop.no for en mnd siden. Da stod det at de skulle får den på lager 09/09. Så ble det 14/09, 30/09 og nå står det 03/10. Den eneste jeg har fått fra dem er en mail med spørsmålet "Vil du fremdeles ha artikkelen du har bestilt av oss? Hilsen ashop". Ingenting om hvor jeg skulle henvende meg eller hvorfor den var forsinket. Ser at andre nettbutikker ikke sier noe om når de tror den kommer på lager, så jeg skrev en mail til nokia, som heller ikke vet noe. Det er ingen andre telefoner jeg har lyst på, har ikke penger til å kjøpe en dyrere. Har gått to uker uten telefon nå, ganske upraktisk. Har jeg noen rettigheter her? Jeg mener, mshop har vel et ansvar når de skriver en dato som de ikke har fått bekreftet? Tror dere det er verdt å vente lengre, eller må jeg bare grave dypere i lommeboka? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du kan prøve å ringe mshop/ashop... Ellers så er det ikkje bare mshop/ashop som selger den mobilen... LINK Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tror dere det er verdt å vente lengre, eller må jeg bare grave dypere i lommeboka?1200 og 1208 er så å si like bortsett fra skjerm. 1208 har en passiv fargeskjerm, så jeg vil tippe at du faktisk vil foretrekke skjermen til 1200 (det er jo snakk om den enkleste nokia telefonen: ringe, sms, notater, alarm, klokke, kalender). Har du muligheten til å se 1200 i en butikk, gjør det og se om denne skjermen passer deg. mshop har 1200 på lager (hvis du fortsatt vil handle der) sammenlikning av 1200 og 1208: http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPho...p;idPhone1=1976 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå