Gå til innhold

Tran slåss mot utvisning fra Norge

Anbefalte innlegg

Er det forresten ingen som reagerer på at har har sittet flere år i fengsel og mens man har diskutert om han skal få bli i landet så har han klart å få en sønn? Det burde være liten tvil om at dette er gjort med overlegg for å sikre seg opphold i Norge.

Om moren ikke er Norsk statsborger burde hun derfor også settes på første fly ut av landet.

Ser forøvrig også at han i fengsel har fått besøk fra flere familiemedlemmer som har kommet over fra Vietnam. Jeg har en anelse om at mine skattepenger har vært med på å betale dette.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så alt avhenger egentlig hva moren til barnet gjør, om hun må gi opp livet hun har bygd opp her pga det han gjorde, så er det også urettferdig for henne..  er en vanskelig nøtt og knekke denne saken her..

Dette er på ingen måte urettferdig mot henne, hun har gått inn i situasjonen med åpne øyne og fått et barn med en som satt i fengsel for at han skulle få opphold i Norge.

Dette er på ingen måte en vanskelig nøtt å knekke, det er bare å sparke ut hele pakket.

Lenke til kommentar
Barna, barna, barna.

Tran burde ha tenkt på barna sine, før han løsnet skuddene. Barna kan ikke bli brukt som en unskyldning. Han brøt norsk lov. Han har ikke norsk statsborger skap. Han missbrukt norge sin tillit. HAN fortjener ikke å være i nærheten av barna sine. Vil de virkelig ha kontakt med han, så får moren flytte til han, som det ble nevt, eller barna for oppretholde en brev / tlf kontakt, samt besøke han i ny og ne.

La barna være utenfor.

9618437[/snapback]

ja, la oss holde barna utenfor. De blir ikke påvirket av dette i det hele tatt.. :roll:

mulig Tran ikke fortjener å være i nærheten av barna sine, men skal det gå utover sønnen? fortjener ikke sønnen å se pappa?

Lenke til kommentar
Dette er på ingen måte urettferdig mot henne, hun har gått inn i situasjonen med åpne øyne og fått et barn med en som satt i fengsel for at han skulle få opphold i Norge.

Dette er på ingen måte en vanskelig nøtt å knekke, det er bare å sparke ut hele pakket.

9618478[/snapback]

vi vet jo ikke om de fikk dette barnet på det grunnlag at de ville bli her da, det er kun spekulasjoner..

og dette "pakket" er faktisk ett menneske!! og hans familie blir berørt av hva norge gjør med han..

Lenke til kommentar
ja, la oss holde barna utenfor. De blir ikke påvirket av dette i det hele tatt..  :roll:

mulig Tran ikke fortjener å være i nærheten av barna sine, men skal det gå utover sønnen? fortjener ikke sønnen å se pappa?

9618487[/snapback]

At de ikke blir påvirket, har jeg ikke sagt, men jeg mener fortsatt att barna ikke kan brukes som en unskyldning til å få bli.

Fortjener de å se ham? Ja.

Fortjener han å se de? Nei.

Lenke til kommentar
vi vet jo ikke om de fikk dette barnet på det grunnlag at de ville bli her da,  det er kun spekulasjoner..

Jeg mener det er overveiende sannsynlig, men kan selvsagt ikke være 100% sikker. Å velge å få barn med et monster som risikerer utvisning er uansett en svært lite gjennomtenkt handling. Og uansett hvor moren måtte være på skalaen svært lite gjennomtenkt til forsøk på manipulering så bør det få konsekvenser for henne og hennes sønn. Hun kan ikke påberope seg å være uten noen form for skyld her.

og dette "pakket" er faktisk ett menneske!!

Jeg mente å referere til moren og faren. Det er vel naturlig at en 1 år gammel unge blir med foreldrene selv om ungen ikke har gjort noe galt.

og hans familie blir berørt av hva norge gjør med han..

Det håper jeg absolutt de blir!

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
hva mener du?

Jeg håper at moren og faren (Tran) raskest mulig sparkes ut av Norge til beskyttelse for norske skattebetalere, til beskyttelse og respekt for Trans ofre og for at ærlige innvandrere ikke skal lide av rasisme skapt av slikt pakk.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Jeg håper at moren og faren (Tran) raskest mulig sparkes ut av Norge til beskyttelse for norske skattebetalere, til beskyttelse og respekt for Trans ofre og for at ærlige innvandrere ikke skal lide av rasisme skapt av slikt pakk.

9618652[/snapback]

hmf, er opp til nordmenn å velge om de er dumme nok til å bli rasister for en annen manns ugjerninger da.. :hrm:

ærlige innvandrere lider ikke så lenge nordmenn klarer å rydde oppi hue sitt hva som er riktig og hva som er galt.. håper du kaller kriminelle nordmenn for "slikt pakk" også..

Lenke til kommentar

Først og fremst synes jeg det er galt å kalle folk pakk. Kall en spade for en spade. Dette er et kriminellt individ, som ikke er norsk statsborger. Forvisning av utenlandske statsborgere har skjedd tidligere, så dette individet burde også fjernes fra Norge, og dermed Schengen-området.

Det er ikke noe som helst rasistisk i å ønske personen tilbake til sitt hjemland. Ingen bryr seg når amerikanere blir sendt hjem, så hvorfor skulle dem bry seg nå?

At barnet ikke får se faren er noe familien burde gjøre noe med. Barnet er så ungt at å flytte til farens hjemland ville ikke by på noen problemer.

Lenke til kommentar

familien til Tran bør holdes utenfor denne diskusjonen. Hvis noen skal bli sendt ut, er det bare den kriminelle selv.

Uansett så ødelegger ikke bare denne kriminelle for Nordmenn som prøver å opprettholde et samfunn, han ødelegger også for lovlydige innvandrere.

Barnet kan for øvrig fint vokse opp uten far i Norge, spesielt når faren er den han er.

Lenke til kommentar
hmf, er opp til nordmenn å velge om de er dumme nok til å bli rasister for en annen manns ugjerninger da..  :hrm:

Jeg klarer nok det, men mange klarer ikke å gjøre skillet her. Og det som gjør mange til rasister er ikke bare de kriminelle handlingene, men det som mange oppfatter som manglende straff og at bare utlendinger gjør kriminelle handlinger så får de bli i Norge.

ærlige innvandrere lider ikke så lenge nordmenn klarer å rydde oppi hue sitt hva som er riktig og hva som er galt.. håper du kaller kriminelle nordmenn for "slikt pakk"  også..

Drittsekker og engler kommer absolutt i alle farger. Og for de drittsekkene som ikke har norske statsborgerskap kan vi raskt permanent kvitte oss med dem og de problemene de skaper for resten av samfunnet.

Uheldigvis har den politiske venstresiden fremdeles en misforstått omsorg for kriminelle og spesielt for de som ikke er norske statsborgere. Dette går ut over alle ærlige utlendinger som gir et positivt bidrag til Norge.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Noen som gidder å hente noen venstreradikale? Denne tråden kunne trengt noen; "OMG RACIST!", skrikere snart :fun:

9618634[/snapback]

Mm, og den trenger noen høyreradikale også, som hyler "DETTE ER BEVISET PÅ AT UTLENDINGER BARE VIL DREPE OSS HVITE".

For meg synes det som om dette er et svært enkelt valg, uansett politisk tilhørighet. Jeg vil tillate meg å kalle de som ikke greier å se at det tullballet den personen driver med er utvisningsgrunnlag for trangsynte. Ethvert nyansert blikk ser med en gang at dette er en person som burde ut av norge straightaway, uansett tilhørighet. Jeg har enda ikke sett beviset på at noen fra venstresiden hevder at dette ikke er utvisningsgrunnlag.

Å komme med argumentet "men barnet da, det trenger pappa!" blir for min del bare vås. Klart det ikke gjør. Det er jo ikke akkurat første gang et barn i Norge vokser opp uten en far, og når far tross alt er en forstyrret(?) überkriminell tulling, gjør det ikke situasjonen bedre. Man hadde da utvist Vidkun Quisling uansett om han hadde en ett år gammel datter eller ei.

Lenke til kommentar

ingen her som vet hva slags far han er til dette barnet! om han er en såkalt god far eller om han er en psykopat som bare er gal hele tiden (det er n lite sannsynlig i og med at man mener han kunne bli prøveløslatt om en stund. Og det er tross alt 11 år siden han gjorde det, og han har ikke hatt tilgang til rusmidler som gjør han mentalt ustabil når han har sitti inne.

syns bare man ska se forbi sine egne fordommer og sinne som er rettet mot slike saker, og se på barna istedet. man glemmer dem så fort.

hadde vært morro og sett om dere hadde vært så kjappe å sende han hjem, hvis det var deres egen far. (ja ikke gi meg noen lange avhandlinger på at hvis det var faren deres som gjorde det, så ville dere ikke hatt noe med han å gjøre) tenk dere om faren deres var fra vietnam, og klikka slik som Tran, og da ville de sende faren din til vietnam.. er det du hadde sagt da?

alt dette er jo om moren velger å flytte til vietnam etter Tran, en får jo håpe det for barnets skyld..

Lenke til kommentar
Og det er tross alt 11 år siden han gjorde det, og han har ikke hatt tilgang til rusmidler som gjør han mentalt ustabil når han har sitti inne.
Nei, det er 6 år siden. Og hva skjer når han kommer ut og får tilgang til rusmidler igjen?

Jeg håper det er noe de får finne ut av i Vietman.

syns bare man ska se forbi sine egne fordommer og sinne som er rettet mot slike saker, og se på barna istedet. man glemmer dem så fort.

Det er abslutt ingen som har glemt barnet her. Hvor i alle dager har man det fra at alle verdens barn absolutt skal bo i Norge... og det med begge foreldre på slep?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...