Gå til innhold

Tran slåss mot utvisning fra Norge

Anbefalte innlegg

Jeg mener at alle som ikke har norsk statsborgerskap skal sendes tilbake til sitt hjemland og evt. sone straffen sin der, dersom de begår seriøse forbrytelser i Norge.

Hvorfor skal Norge ha store kostnader med notoriske kriminelle som i realiteten har tilhørighet i et annet land?

NEI.... dette er ikke rasistisk og har ingenting med mørk hud, religion eller noe sånt å gjøre....

Mener akkurat det samme om det gjelder en svenske, tysker, eritreer eller iraker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes han skal få bli. Mest fordi jeg ikke vil bli med på hylekoret ledet av hobbyrasister og annet pakk.

Og om en hobbyrasist sier at du ikke skal gjøre selvmord?

Seriøst, at han får bli skaper bare enda flere rasister og gjør hverdagen verre for alle de lovlydige utlendingene som bor i Norge.

9614703[/snapback]

Det er synd at jeg lar meningene mine i slike saker styres av slikt, men sånn har det altså blitt.

Lenke til kommentar
Jeg synes han skal få bli. Mest fordi jeg ikke vil bli med på hylekoret ledet av hobbyrasister og annet pakk.

9614453[/snapback]

Venstresiden sitt favorittord er rasisme. Virker som at enkelte unngår å ta rasjonelle beslutninger i frykt om å bli kalt hobbyrasister og andre nedvergende ord. Det venstresiden gjør er at de rett og slett avvepner ordet. Det blir brukt så mye at det har snart ingen betydning lenger.

Lenke til kommentar

9614453[/snapback]

Venstresiden sitt favorittord er rasisme. Virker som at enkelte unngår å ta rasjonelle beslutninger i frykt om å bli kalt hobbyrasister og andre nedvergende ord. Det venstresiden gjør er at de rett og slett avvepner ordet. Det blir brukt så mye at det har snart ingen betydning lenger.

9614973[/snapback]

Her er jeg faktisk til en viss grad enig. Jeg tilhører selv venstresiden, og mener det høres helt rasjonelt ut å sende ham ut av landet her. Jeg er normalt i all hovedsak enig i den innvandringspolitikken venstresidepartiene fører. Det er godt mulig opptil flere av de som stiller seg kritisk til utsendelsen er det av rasistisk motivasjon, men det blir litt irrelevant når det kommer til selve saken. For min del er faktum at denne tullingen overhodet ikke kan forsvares så lenge han ikke er norsk statsborger.

Men til den egentlige moralen: Ikke kall de som stiller seg ultrakritisk til denne personen for rasister. Spar det heller til de virkelige anledningene, det er nok av dem også.

Edit: Småplukk.

Endret av toysegutten
Lenke til kommentar

Kast han ut. Enig med Robert, tenk på familien sine offer og, at han gjør noe slik, stiller han ikke i ett videre pent lys.

At vi ikke kaster ut slike, bidrar til å gå folk ett enda dårlige inntrykk av 'våre nye landsmenn'. Kommentarer som; "Hva faen skal vi med slike innvandrere, som bare skyter rundt?", kommer og til å florere pga. saken. Trikkedrappet, Krekar, anyone?

Pr, pr, pr. Få han vekk, før han kan svekke andre, lovlydige innvandrere sitt rykte.

Lenke til kommentar
Det burde han selvsagt tenkt på før han begikk ugjerningene sine. Hva med familiene til ofrene hans? Har ikke de lidt vel så mye? Og skal de risikere å møte dette monsteret igjen på gaten?

9614681[/snapback]

ja, det er synd om alle de uskyldige familiene som er involvert. Er familien som betaler prisen for dere familiemedlemmers handlinger evt. ugjerninger!

Jeg syns det faktum at livstid her i Norge er på 21 år.. hahaha, hva faen er galt med dette bildet? :mad:

og er det noen i det hele tatt som faktisk sitter i 21 år? syns alle får prøveløslates så lenge de smiler og oppfører seg pent bak murene, er så slapt at det er en stor skam!!

Nei, en mellomting mellom USA sine straffelover og Norges sine, er noe vi trenger tror jeg.. Ingen som er redde for å gjøre no kriminelt her i Norge vettu.. :nei:

og jeg heller mere på at han skal få bli, men bak lås og slå der han hører hjemme!Da har familien sjans til å besøke han ofte ihvertfall!

Lenke til kommentar
Jeg syns det faktum at livstid her i Norge er på 21 år.. hahaha, hva faen er galt med dette bildet?  :mad: 

og er det noen i det hele tatt som faktisk sitter i 21 år? syns alle får prøveløslates så lenge de smiler og oppfører seg pent bak murene, er så slapt at det er en stor skam!!

Nei, en mellomting mellom USA sine straffelover og Norges sine, er noe vi trenger tror jeg.. Ingen som er redde for å gjøre no kriminelt her i Norge vettu..  :nei:

og jeg heller mere på at han skal få bli, men bak lås og slå der han hører hjemme!Da har familien sjans til å besøke han ofte ihvertfall!

Ser ikke helt ditt poeng med å motsi deg selv her. Vedkommende fortjener ikke luksusfengsel i Norge på skattebetalernes bekostning. La ham sone i hjemlandet og ta eventuelt av uhjelpsbudsjettet til å finansiere det.

I Norge vil han bidra til lengere soningskø og han vil etter få år slippe ut på permisjon til provokasjon for offrene. Spark ham ut av landet og erklær ham persona non grata slik at offrene skånes fra å treffe på monsteret på gaten.

Om noen i familien ønsker å besøke ham får de versågod reise på egen regning til det landet hvor han hører hjemme.

Lenke til kommentar
Om noen i familien ønsker å besøke ham får de versågod reise på egen regning til det landet hvor han hører hjemme.

9618158[/snapback]

ja, sønnen hans på ett år spiller da ingen rolle oppi alt dette! hvis moren ikke har råd til å dra og besøke pappa i vietnam på fast basis, så kan ungen bare ha det så godt!!

eller?

Lenke til kommentar

9618158[/snapback]

ja, sønnen hans på ett år spiller da ingen rolle oppi alt dette! hvis moren ikke har råd til å dra og besøke pappa i vietnam på fast basis, så kan ungen bare ha det så godt!!

eller?

9618259[/snapback]

når Britney Spears kan bli fratatt barna sine, må det være mulig å gjøre det i dette tilfellet også.

(ikke at Britney Spears ikke fortjente det, men for å sette litt i perspektiv)

Endret av Darx
Lenke til kommentar

9618158[/snapback]

eller?

9618259[/snapback]

Hva med å faktisk tenke på det at du HAR en sønn på 1 år før du gjør noe slik? og da tenke litt på konsekvensene av det du faktisk gjør?

Lenke til kommentar

eller?

Dette er 100% ansvaret til Tran og ikke til norske skattebetalere eller Trans ofre.

Ønsker mor fortsatt kontakt med dette monsteret er antagelig den beste løsningen for alle at hun også flytter. Hun har ved fri vilje valgt å assosiere seg med dette monsteret og nå er det hun som må avgjøre hvilken konsekvens dette skal få for henne og hennes sønn. Konsekvenser må det uansett få.

Kriminelle skal ikke kunne bruke barn som unnskyldning for å få opphold i Norge.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
når Britney Spears kan bli fratatt barna sine, må det være mulig å gjøre det i dette tilfellet også.

9618322[/snapback]

er det riktig at barna blir fratatt foreldrene sine fordi foreldrene har gjort noe dumt? hvis man kan unngå det så burdte man gjøre det!

altså det jeg vil frem til er at for barnets beste, så er det best at pappa får bli her! er barnet som er i fokus her..!

Lenke til kommentar
Dette er 100% ansvaret til Tran og ikke til norske skattebetalere eller Trans ofre.

9618333[/snapback]

Tran kan tydeligvis ikke ha ansvar for sitt eget barn. Skal vi da bare gi faen i å bry oss om sønnen? nei, aldri om jeg slutter å bry meg om ett barns beste, selvom det ikke er mitt eget!! det burdte ingen gjøre!! :mad:

Ønsker mor fortsatt kontakt med dette monsteret er antagelig den beste løsningen for alle at hun også flytter. Hun har ved fri vilje valgt å assosiere seg med dette monsteret og nå er det hun som må avgjøre hvilken konsekvens dette skal få for henne og hennes sønn. Konsekvenser må det uansett få.

Kriminelle skal ikke kunne bruke barn som unnskyldning for å få opphold i Norge.

9618333[/snapback]

barnet er fortsatt totalt uskyldig oppi alt dette! like uskyldig som meg og deg i denne saken.. om moren velger å ikke flytte til vietnam, så er det ingen andre det går uttover enn ungen.. så alt avhenger egentlig hva moren til barnet gjør, om hun må gi opp livet hun har bygd opp her pga det han gjorde, så er det også urettferdig for henne.. er en vanskelig nøtt og knekke denne saken her..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

9618322[/snapback]

er det riktig at barna blir fratatt foreldrene sine fordi foreldrene har gjort noe dumt? hvis man kan unngå det så burdte man gjøre det!

altså det jeg vil frem til er at for barnets beste, så er det best at pappa får bli her! er barnet som er i fokus her..!

9618363[/snapback]

nå kan det diskuteres om det er barnets beste at han/hun vokser opp med en slik far

uavhengig av det. Det er mange andre hensyn som må bli tatt her, ikke bare barnet. Å ha barn i Norge skal ikke være en sikkerhet for å få bli.

Lenke til kommentar

9618363[/snapback]

Barna, barna, barna.

Tran burde ha tenkt på barna sine, før han løsnet skuddene. Barna kan ikke bli brukt som en unskyldning. Han brøt norsk lov. Han har ikke norsk statsborger skap. Han missbrukt norge sin tillit. HAN fortjener ikke å være i nærheten av barna sine. Vil de virkelig ha kontakt med han, så får moren flytte til han, som det ble nevt, eller barna for oppretholde en brev / tlf kontakt, samt besøke han i ny og ne.

La barna være utenfor.

Lenke til kommentar
nå kan det diskuteres om det er barnets beste at han/hun vokser opp med en slik far

uavhengig av det. Det er mange andre hensyn som må bli tatt her, ikke bare barnet. Å ha barn i Norge skal ikke være en sikkerhet for å få bli.

9618431[/snapback]

ja, vet ikke om det er mange som utnytter systemet slik men.. når allikevel barnet er kommet til verden så MÅ man bare ta hensyn til det! det er nå min mening.. det kunne vært deg som ble ble født inn i en familie der pappa sitter i fengsel fordi han gikk amok med skytevåpen år før du ble født.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...