darkness| Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg tenkte bare det kunne være greit å presisere siden trådstarter var såpass usikker Bare sånn at ikke det går mange usikre gutter rundt og tror det er noe galt med dem når de ikke passer inn i "malen" Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Helt klart. Disse undersøkelsene finner bare en mellomting, så fasiten finnes ikke. Men trådstarter ønsket ett svar, så da prøvde jeg så godt jeg kunne. Kort oppsummert, du er ikke unormal og alle går igjennom prosessen en eller annen gang Lenke til kommentar
Gjest Gjest_guest* Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nei jeg trur de ikke vet at jeg ikk ehar kommet i puberteten, fordi en står ikke gjemt i en krok, står bare med ryggen til og det gjør de andre og. og en av kameraten min sa en gang til meg at han lo når han så en annen som ikke hadde fått mer enn en liten busk under armene. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Da har de nok ikke kommet særlig lenger selv heller.. Uansett, ikke bry deg. Det er så vanlig som du får det. Egentlig er ikke dette en problemstilling engang, det bare er sånn. Synd det er så viktig å være først i puberteten.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 jadet er synd, men jo de har kommet mye lengre enn meg, alle er ferdig med stemmeskifte og noen av dem begynner å få skjegg, nesten alle "dem" kom i puberteten 7-8 klasse Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Uansett, ikke bry deg. Det er så vanlig som du får det.Egentlig er ikke dette en problemstilling engang, det bare er sånn. Synd det er så viktig å være først i puberteten.. Det er visst gjort undersøkelser på at dem som kommer tidlig i puberteten har større sjanse for å bli narkotikamisbrukere. Vet ikke om det er relevant, men kanskje det funker som en trøst? Uansett, selv om de har kommet langt fysisk er de barnehagebarn i hodet om de synes det er rart at du ikke har kommet i puberteten. Lenke til kommentar
kosara21 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hei. Det er nok bare å vente til det kommer! Mange som får det tidlig, og mange som får det sent. Vi mennesker er ulike. Selv fikk jeg det i 5 klasse. Lykke til Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg var veldig treg. mener jeg selv. Fleste kompissene kom i puberteten i 7-8 klasse(synlig) jeg er 16 og har nettopp fått hår under armene så vi er forskjellige:) Lenke til kommentar
Gjest Pubertetgutt Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Noen av dere som har vært/er i puberteten som har en slags hypokonderi? Sånn at man tror det er noe feil med seg selv men i virkeligheten er det bare inbildning! Noen som har/har hadd dette? Hadde vært fint med svar! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) De fleste har vel tenkt en eller annen gang og lurt på om det var noe gærnt med deg eller ikke. Hører vel bare med det Edit: whops var visst en bump ja >_< Endret 1. januar 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Gjest anonym 17 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Du kan dra til helse søster og skjekke dette, uten foreldrene dine Lenke til kommentar
dem0 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Nei jeg trur de ikke vet at jeg ikk ehar kommet i puberteten, fordi en står ikke gjemt i en krok, står bare med ryggen til og det gjør de andre og. og en av kameraten min sa en gang til meg at han lo når han så en annen som ikke hadde fått mer enn en liten busk under armene. Ehrm? De fleste kan vite om du er i puberteten bare ved å være på vt med deg i 10min... Så trur de fleste vet det når de har vært rundt deg i ca 3 år. No-body knows when it grows.. Lenke til kommentar
................... Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) ... Endret 9. juli 2010 av b82rez Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Gjest Anonym gutt Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei jeg er også en gutt 15 år har ikk vokset siden 7 klassen heller har heller ikke kommet i puberteten ingen hår på bein eller andre steder, begynner og bli urolig blir sjernert i dusjen så gjør det bare hjemme. plizz hjelp meg!!! Lenke til kommentar
Burlis Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei jeg er også en gutt 15 år har ikk vokset siden 7 klassen heller har heller ikke kommet i puberteten ingen hår på bein eller andre steder, begynner og bli urolig blir sjernert i dusjen så gjør det bare hjemme. plizz hjelp meg!!! Du sier jo bare at damene liker det bedre når du er glatt og fin. Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hei jeg er også en gutt 15 år har ikk vokset siden 7 klassen heller har heller ikke kommet i puberteten ingen hår på bein eller andre steder, begynner og bli urolig blir sjernert i dusjen så gjør det bare hjemme. plizz hjelp meg!!! Du sier jo bare at damene liker det bedre når du er glatt og fin. lettvint ja Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Om man er bekymret for om det er noe galt; legen har ikke lov til å fortelle foresatte om legebesøk når men er fylt seksten(hvis ikke noe er alvorlig galt, eller noe), så bare å dra til legen for å høre med ham/henne. Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 er selv i 15-års alderen nå. Og jeg begynte å få kjønns hår i fjerde klasse, det er kjipt assa. måtte jo gjemme det siden jeg var den eneste, hehe. Men jo, alle mennesker er jo forskjellig, og siden du har fått kjønnshår, så er du sikkert på vei ps: Noen som vet ca når stemmeskiftet er? jeg har ganske så mørk stemme, men har så vidt merket noe piping i stemmen noen få ganger. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Når du kommer i stemmeskifte varierer. Men du merker det nok når det skjer. Selv opplevde jeg at stemmen min kunne gå fra bass til sopran og like fort skifte tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå