SebastianS Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hei som det står over skal jeg bygge min egen. Jeg har pult og hylle. Noen tips til hvordan jeg skal feste hyllen under opp i pulten utenom skruer? Hyllens overflate er 2 cm høy og bordet ca 1.5 cm. Begge er lagd i tre. Mvh Sebastian Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Nå vet ikke jeg noe om dette, men slik superduperlim? Som sagt, jeg kan ikke noe om det der Evt, en svær kube under som holder den på plass, eller enda bedre, hva med slike ben i hvert hjørne?! Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Ikke noe ben, den skal henge på en måte opp i borde UTEN noe ned i bakken så jeg kan støvsuge lettere. Var hjul på den før å det var noe dritt. tror du seriøst superlim holder den oppe med PC-en på flere kg inni? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nei Men litt macgyver kan man jo være ingen skruer heller, da vet jeg dessverre ikke :S Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Du kan dra på en byggeforetning og spørre etter elfa hyllesystemer. De tåler veldig mye og er for å henge rett på veggen. http://www.elfa.com/templates/ProductPage____11577.aspx de ligner på disse men uten de "hakkene" og kan få fra 120mm-520mm. blir å bruke slike på mitt pc bord:) EspN Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Ja bra tips, men har en hylle som jeg vil ha hengt opp under borde, det skal sitte fast i bordet liksom. Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 for å henge en stasjoner pc på? Lenke til kommentar
haakka Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Eneste jeg kan komme på, er litt store kramper. Eller borre en halv cm inn, og sette inn treplugger med lim? Hvis du ikke vil skru, og ikke vil lime, da tror jeg du bør konsultere bibelen.. (noen som tar den?) Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kan du ikke bare bruke noen vinkelbeslag da? Du må selvfølgelig skru, ingen ting annet vil holde, men da skrur du opp i undersiden av pulten, så det vil ikke ødelegge overflaten på pulten din. Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) JO skal prøveå få tak i noen kraftige vinkeler;) Takk for tips. Tråd kan stenges nå. Endret 5. oktober 2007 av SebastianS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå