krbalto Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Har en Lenovo N100 bærbar, pc og xp starter opp, men "startlinja" og alle ikonene er borte , så jeg får ikke startet noen programmer . Ikke noe som helst , skjer ingenting når jeg høyreklikker på musa, pekeren beveger seg. men eneste som er på skjermen er bakgrunnsbildet som jeg bruker å ha. Men altså ingen "startlinje" eller noe annet. KUN bakgrunnsbildet. Hva må jeg gjøre ? Mvh Endret 1. oktober 2007 av krbalto Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Trykk ctrl+alt+del og et vindu vil sprette frem I det vinduet trykker du på fil->Ny oppgave (kjør) Der skriver du "explorer.exe" og trykker enter Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Trykk ctrl+alt+del og et vindu vil sprette fremI det vinduet trykker du på fil->Ny oppgave (kjør) Der skriver du "explorer.exe" og trykker enter 9612828[/snapback] Ok, takker meget . Skal prøve det straks. Kommer tilbake hvis det ikke virker. Mvh Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Trykk ctrl+alt+del og et vindu vil sprette fremI det vinduet trykker du på fil->Ny oppgave (kjør) Der skriver du "explorer.exe" og trykker enter 9612828[/snapback] prøvde det, absolutt ingenting skjedde! Hva nå? Mvh Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvordan funker "sikkermodus"? Hvordan kjører jeg evnt "sikkermodus". Vil det hjelpe? Mvh Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvordan funker "sikkermodus"? Hvordan kjører jeg evnt "sikkermodus".Vil det hjelpe? Mvh 9613557[/snapback] For å gjøre det enkelt,så hold nede startknappen til maskinen slår seg av,trykk så start på nytt og du vil kunne velge sikkerhetsmodus Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Hvordan funker "sikkermodus"? Hvordan kjører jeg evnt "sikkermodus".Vil det hjelpe? Mvh 9613557[/snapback] For å gjøre det enkelt,så hold nede startknappen til maskinen slår seg av,trykk så start på nytt og du vil kunne velge sikkerhetsmodus 9613573[/snapback] Hvordan "velger" jeg sikkerhetsmodus? Får jo ikke opp det valget automatisk? eller..? PC-en starter opp som vanlig og kommer helt til "hovedbildet" men startlinjen og alle ikoner mangler, kun bakgrunnsbildet og musepekeren er der. Eller er det noe annet jeg må gjøre? MVh Endret 1. oktober 2007 av krbalto Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Ingen som kan hjelpe? VEt ikke hva det er. På en måte kan det nesten virke som at det er "hvilemodus" som på en måte har "hengt" seg på.. Noen forslag til hva jeg må gjøre her? Mvh Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Restart om du ikke allerede har fjort det. Og et lite tips. Jeg skjønner at du vil løse dette raskest mulig men ikke mas på forumet for det Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Restart om du ikke allerede har fjort det. Og et lite tips. Jeg skjønner at du vil løse dette raskest mulig men ikke mas på forumet for det 9614976[/snapback] Sorry skjerpings her. Har prøvd restart flere ganger men til ingen nytte.. Mvh Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvordan "velger" jeg sikkerhetsmodus? Får jo ikke opp det valget automatisk? eller..? 9613600[/snapback] Trykk F8 før Windows starter å loade. Lenke til kommentar
xoop Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Kan hende explorer.exe filen din mangler. i så tilfelle kan du starte opp i sikkerhetsmodus med kommandolinje og kopiere inn filen explorer.ex_ fra I386 mappen på XP CD-en og skifte navn på den til explorer.exe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå