Gå til innhold

Sensation White Dusseldorf 31.12.2007

Thimmis

Anbefalte innlegg

Sensation Germany blir vel ikke akkurat det samme som Sensation Amsterdam.

Utelivet i Düsselforf er visstnok helt forferdelig!

Nei, blir nok ikke det samme som Amsterdam nei, men klaffer alt, så blir det Amsterdam til sommeren. Kunne tenkt meg mer Trance, men liker vel egentlig best å bevege meg til House.

Har hørt at utelivet i Dusseldorf greit nok, men ikke noe fantastisk. Varierer vel fra person til person vil jeg tro :-p Får bare se når jeg kommer ned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Amsterdam slår alt, og jeg håper du kommer deg ned dit til sommeren. Det vil bli helt sykt for deg, det kan jeg love. Vi var på Black i år, men Q-Base for 1 mnd siden eide alt av Sensation. LETT!

Amsterdam blir det om jeg får med folk igjen. Sensation Black blir litt for hardcore for min sin del.

Q-Base har jeg hørt veldig mye bra om. Problemet igjen er det å få med seg folk på noe slikt. Regner med at du ikke skal nedover til Dusseldorf? Jeg velger glatt Sensation Dusseldorf fremfor Ålesund på en nyttårsaften i vertfall :thumbup:

Lenke til kommentar
Amsterdam blir det om jeg får med folk igjen. Sensation Black blir litt for hardcore for min sin del.

Q-Base har jeg hørt veldig mye bra om. Problemet igjen er det å få med seg folk på noe slikt. Regner med at du ikke skal nedover til Dusseldorf? Jeg velger glatt Sensation Dusseldorf fremfor Ålesund på en nyttårsaften i vertfall :thumbup:

Skjønner det godt jeg! Lett Düssel ja, men jeg skal ikke ned. Ikke penger, siden det blir Qlimax i November. Du kan jo alltids dra med oss! Vi er en gjeng som som regel møtes der vi skal være siden vi bor forskjellige steder (Bergen / Oslo). Sover på samme hostel/hotell osv. Det er fett det. Blir nok Black neste år og.

Og det er ikke mye hardcore på Black, og uansett er det fett å høre på når du er der!

Lenke til kommentar
Skjønner det godt jeg! Lett Düssel ja, men jeg skal ikke ned. Ikke penger, siden det blir Qlimax i November. Du kan jo alltids dra med oss! Vi er en gjeng som som regel møtes der vi skal være siden vi bor forskjellige steder (Bergen / Oslo). Sover på samme hostel/hotell osv. Det er fett det. Blir nok Black neste år og.

Og det er ikke mye hardcore på Black, og uansett er det fett å høre på når du er der!

Det høres fett ut med selskap! Spørs om jeg har peng til Qlimax i november ja :hmm: Får vel heller bare satse på Amsterdam neste år (White eller Black).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg og kusina mi skal, og vi gleder oss vilt!

Høres bra ut, kanskje vi sees der nede da! :!:

Har du noen planer om hvordan dere skal overnatte, der nede? Vi har snakket litt om overnatting i amsterdam faktisk. Noen som har noen innspill til det, eller som vet om noen bra hotel der nede(dusseldorf)?

Endret av Thimmis
Lenke til kommentar

Har du noen planer om hvordan dere skal overnatte, der nede? Vi har snakket litt om overnatting i amsterdam faktisk. Noen som har noen innspill til det, eller som vet om noen bra hotel der nede(dusseldorf)?

Ligger jo et bra hotell ved flyplassen i Düsseldorf (som ligger ca. 6 km fra stadion). Vi har ikke bestilt der though, men vi skal avgjøre hvilket hotell det blir i kveld (håper vi :p ). Amsterdam blir nok for langt unna for min sin del i vertfall. Bedre å satse på noe i/rundt Düsseldorf.

Om en vil ha billigere hotell i sentrum (og litt utenfor), så finnes det noen her inne http://bestille.hotell.no/

Er en del norsker som skal sjekke inn på det hotellet som ligger ved flyplassen.

Endret av Ambassador
Lenke til kommentar

Ligger jo et bra hotell ved flyplassen i Düsseldorf (som ligger ca. 6 km fra stadion). Vi har ikke bestilt der though, men vi skal avgjøre hvilket hotell det blir i kveld (håper vi :p ). Amsterdam blir nok for langt unna for min sin del i vertfall. Bedre å satse på noe i/rundt Düsseldorf.

Om en vil ha billigere hotell i sentrum (og litt utenfor), så finnes det noen her inne http://bestille.hotell.no/

Er en del norsker som skal sjekke inn på det hotellet som ligger ved flyplassen.

Vi skal ligge på ett hotell som heter Mitte tror jeg.. Det ligger i sentrum sånn jeg har forstått det.. Og ja, vi gleder oss vilt:o)

Lenke til kommentar

Vi skal ligge på ett hotell som heter Mitte tror jeg.. Det ligger i sentrum sånn jeg har forstått det.. Og ja, vi gleder oss vilt:o)

Jepp, tror det skal ligge i sentrum ja. Vi så også på det hotellet, men det ble Marriott på oss til slutt. Blir en utrolig opplevelse allikevel :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg rota rundt i dusseldorf dagen før Q-Base, fant en gate hvor det var litt liv, men var mest sånn typiske tyske barer :p

Vi leita i evigheter etter en club hvor dem skulle spille house ol. men der jeg mente den skulle være var det ikke en sjel :p

Det var vel ikke tilfeldigvis Club 3001 du ramlet innom? Vi kommer ned lørdag 29 desember, og tenkte da at vi skulle sjekke ut Club 3001 (da dem spiller house og trance der).

Lenke til kommentar
Jeg rota rundt i dusseldorf dagen før Q-Base, fant en gate hvor det var litt liv, men var mest sånn typiske tyske barer :p

Vi leita i evigheter etter en club hvor dem skulle spille house ol. men der jeg mente den skulle være var det ikke en sjel :p

Det var vel ikke tilfeldigvis Club 3001 du ramlet innom? Vi kommer ned lørdag 29 desember, og tenkte da at vi skulle sjekke ut Club 3001 (da dem spiller house og trance der).

Det var den vi leita etter ja, men som sagt, vi fant den aldri :(

Lenke til kommentar

Sensation arrangeres mange steder nå, og selvfølgelig skal det arrangeres i Amsterdam til sommeren.

Nå arrangeres det sensation i:

Nederland

Belgia

Tyskland

Tjekkia

Polen

Etterhvert tror jeg vi vil se partykonseptet i enda flere land, om vi er heldig kanskje det kommer til Norge au ;)

Latvia

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...