Erelend Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Jeg lurte på på hva sann ca. de medfølgende creativepluggene som følger med ZEN Vision:M er verdt. Hunden min klarte å ødelegge de og min mor skulle betale nye. Hvor mye skylder hun meg? Endret 1. oktober 2007 av Erelend Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg lurte på på hva sann ca. de medfølgende creativepluggene som følger med ZEN Vision:M er verdt. Hunden min klarte å ødelegge de og min mor skulle betale nye. Hvor mye skylder hun meg? 9612668[/snapback] ikke verdt en drit, tror ingen engang bruker de medfølgende proppene. kjøp noen skikkelig og ikke la mora di betale for alt Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvis jeg skulle kjøpt noe tilsvarende da? hun tilbad meg en 100 men det syns jeg var for lite til et nytt sett. Vil ha god lyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Må bare spørre, hvor gammel er du? Ettersom du mener mor di skal kjøpe ørepropper. Tilsvarende får du på europris til 30 kr, for du får ikk everre enn medfølgende propper, så din definisjon av god lyd skjønner jeg ikke helt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Bruk 3-500 kroner på dei så får du dramatisk betre lydkvalitet. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Er 16 men det er helt irrelevant... Alt jeg lure på var hvor mye penger jeg kunne tyne ut av min mor... tenker jeg bare sparer pengene ja og kjøper meg noe bra Lenke til kommentar
Jung Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Er 16 men det er helt irrelevant... Alt jeg lure på var hvor mye penger jeg kunne tyne ut av min mor... tenker jeg bare sparer pengene ja og kjøper meg noe bra 9614967[/snapback] Hifiklubben har noen Ok til 150,- funker greit for prisen;) Hold deg unna koss, liker ikke de skumgummigreierne! Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Koss er billige og det er bra lyd i dem!! Tar en GOD stunde før du ødlegger skumgummien og da går du bare i butikken og får nye!! Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Vil helst ikke ha Koss dersom det er porta-pro vi snakker om... Alt for overdreven bass i de, høytalere skal gjengi lyden mest mulig nøytralt, men på en annen side kan jeg jo bare skru ned basssen med equalizeren på mp3en... Endret 2. oktober 2007 av Erelend Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Er 16 men det er helt irrelevant... Alt jeg lure på var hvor mye penger jeg kunne tyne ut av min mor... tenker jeg bare sparer pengene ja og kjøper meg noe bra Som Ødegård sa så er proppane som vart ødelagt verdt null og niks, men det veit jo ikkje ho, så kor mykje du vil lyge på dei kan ikkje me vurdere. Koss er billige og det er bra lyd i dem!! Tar en GOD stunde før du ødlegger skumgummien og da går du bare i butikken og får nye!! Smaken er som baken, finnes mykje der som er betre enn Koss. Gummien skal du ikkje bekymre deg for, er lyden det må fokuserast på her. Skal du ha eit greit og billig headset så får du Kossart iPro til 149,- på CDON. Det er ikkje Koss om du lurte, liknar berre litt. Endret 2. oktober 2007 av Zeph Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Tar jeg ikke feil, er det et par Creative EP-480 som blir levert med Vision:M. Disse koster 190kr i produsentens nettbutikk, pluss frakt. Frakten er sikkert ikke direkte billig, så med andre ord kan du fort lure ut noen kroner om du viser henne linken og mene det koster en hundrelapp for frakt. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hyggelig sønn du er, som utnytter din egen mor Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Hyggelig sønn du er, som utnytter din egen mor Og problemet ditt er? Pass dine egne saker så er du grei! Herregud :!: Jeg har forresten funnet ut av det jeg ville. Så hvis en moderator kunne stenge tråden hadde det vært fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hyggelig sønn du er, som utnytter din egen mor ikke nok at ho har fostret han i 16 år Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Creative har et par slike AurVana-saker (husker ikke navnet riktig) som jeg bruker til den nette sum av 800 kr (ca.). Utroloig god lyd, eneste minus er at de gummisakene som sitter utpå proppen kan dette av. Følger med en del ekstra sett med slike da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå