Gå til innhold

Medfølgende Creative propper, Verdt hva?

Erelend

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Jeg lurte på på hva sann ca. de medfølgende creativepluggene som følger med ZEN Vision:M er verdt. Hunden min klarte å ødelegge de og min mor skulle betale nye. Hvor mye skylder hun meg?

9612668[/snapback]

:ohmy:

ikke verdt en drit, tror ingen engang bruker de medfølgende proppene. kjøp noen skikkelig og ikke la mora di betale for alt :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Må bare spørre, hvor gammel er du? Ettersom du mener mor di skal kjøpe ørepropper. Tilsvarende får du på europris til 30 kr, for du får ikk everre enn medfølgende propper, så din definisjon av god lyd skjønner jeg ikke helt

Lenke til kommentar
Er 16 men det er helt irrelevant... Alt jeg lure på var hvor mye penger jeg kunne tyne ut av min mor... tenker jeg bare sparer pengene ja og kjøper meg noe bra

9614967[/snapback]

Hifiklubben har noen Ok til 150,- funker greit for prisen;)

Hold deg unna koss, liker ikke de skumgummigreierne!:p

Lenke til kommentar

Vil helst ikke ha Koss dersom det er porta-pro vi snakker om... Alt for overdreven bass i de, høytalere skal gjengi lyden mest mulig nøytralt, men på en annen side kan jeg jo bare skru ned basssen med equalizeren på mp3en... :hmm:

Endret av Erelend
Lenke til kommentar
Er 16 men det er helt irrelevant... Alt jeg lure på var hvor mye penger jeg kunne tyne ut av min mor... tenker jeg bare sparer pengene ja og kjøper meg noe bra

Som Ødegård sa så er proppane som vart ødelagt verdt null og niks, men det veit jo ikkje ho, så kor mykje du vil lyge på dei kan ikkje me vurdere.

Koss er billige og det er bra lyd i dem!! Tar en GOD stunde før du ødlegger skumgummien og da går du bare i butikken og får nye!!

Smaken er som baken, finnes mykje der som er betre enn Koss. Gummien skal du ikkje bekymre deg for, er lyden det må fokuserast på her.

Skal du ha eit greit og billig headset så får du Kossart iPro til 149,- på CDON. Det er ikkje Koss om du lurte, liknar berre litt.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...